השוק

רומן אברמוביץ' בנפילה: צ'לסי הפסידה כ-196 מיליון דולר השנה

אלופת אירופה בכדורגל פירסמה את הדוחות הכספיים שלה ודיווח על הפסדים של כמעט 200 מיליון דולר. האם רומן אברמוביץ' ימשיך להשקיע בקבוצה?
מערכת ice |  1
צלסי אלופת אירופה (צילום פייסבוק ליגת האלופות)
צ'לסי אלופת אירופה בכדורגל בבעלותו של המיליארדר הישראלי רומן אברמוביץ', הוציאו בסוף השבוע האחרון את הדו"חות הכספיים שלה. למרות עונה מוצלחת במיוחד על מגרש הכדורגל, צ'לסי רשמה הפסדים של 196.4 מיליון דולר בעונה שהסתיימה ביוני 21. עונה לפני כן, צ'לסי רשמה רווח של 49 מיליון דולר.
לפי הדיווח ב-FOS, המועדון מייחס את ההפסדים הכספיים של העונה האחרונה ב"משחקים המתקיימים בדלתיים סגורות". דברים כגון ירידה ברווחים ממכירות השחקנים, וירידת הערכים של השחקנים. 
על פי הדוחות, ביום משחק של צ'לסי ההכנסות של הקבוצה ירדו ב-62 מיליון דולר ל-9.7 מיליון דולר. יו"ר צ'לסי, ברוס באק האשים את מגיפת הקורונה ולדבריו לולא הקורונה וההשפעה שלה על ימים של משחקים, הקבוצה הייתה מסכמת עונה במחזור שיא. באק טען שהקורונה תמשיך להשפיע על המועדון. 
 
צ'לסי לא היחידה שדיווחה על הפסדים בתקופה האחרונה: יובנטוס האיטלקית רשמה הפסדים של 246.6 מיליון דולר לאחר שהכנסות הקבוצה ירדו ב-16%, מנצ'סטר יונייטד רשמה הפסדים של 126.8 מיליון דולר השנה.
בצ'לסי מאמינים שחברת  Fordstam Limited, תמשיך את תמיכתה בקבוצה בעתיד הנראה לעין, מדובר בחברת הבת של המועדון תחת הבעלים רומן אברמוביץ'.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה מדגדג לו בקמיצה אז ימכור את הבית בתא (ל"ת)
    בילבי 01/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור