השוק

יותר לא תצטרכו להגיע לבנק? אלו ההנחיות חדשות לסניפים

הפיקוח על הבנקים מאפשר צמצום בקבלת הקהל בסניפי המערכת הבנקאית, הבנקים רשאים לחייב את הלקוחות בקביעת תור מראש, הפעילות תצומצם עד 20%, כל ההנחיות בפנים
כפיר אדר |  8
בנקים (צילום Magma Images)
עקב התפשטות זן האומיקרון של נגיף הקורונה והעלייה המשמעותית בתחלואה ומתוך ראיה צופה פני עתיד על מנת להבטיח המשך מתן שירותים חיוניים על ידי המערכת הבנקאית, תתאפשר פתיחת הסניפים לקבלת קהל באופן מצומצם, כמצוין בהמשך.
לאור האמור לעיל, ובמטרה לשמור על בריאות העובדים ובריאות הציבור, הבנקים רשאים לצמצם החל מהיום (שלישי) את פעילות מערך הסניפים ובלבד ששיעור הסניפים הפתוחים לקהל לא יפחת מ-80%. כמו-כן, הבנקים רשאים לחייב את הלקוחות בקביעת תור מראש. 
 
על מנת לאפשר המשכיות במתן השירותים הבנקאיים לציבור הרחב, הבנקים יבטיחו מענה פרונטלי לשירות אשר אינו ניתן בערוצים הישירים או לאדם שלא יכלו לקבלו בערוצים הישירים. בנוסף, יקבעו את סניפי הקהל בהתחשב בפיזור גיאוגרפי נאות של הסניפים וביכולתם לספק שירותים בנקאיים לציבור רחב של לקוחות. כלל השירותים יינתנו בכפוף לתיאום תור מראש ולזמינות השירות בסניף.
הבנקים יבחנו במסגרת ההחלטה, נקיטת אמצעים שונים ובכלל זאת הודעה ללקוחות על השינוי בהקדם האפשרי ועל החלופות העומדות לרשותם לקבלת השירות הבנקאי. הפיקוח על הבנקים קורא לציבור לבצע מגוון רחב של פעולות בנקאיות באמצעים הישירים: בטלפון, במכשירים האוטומטיים, באפליקציה (יישומן) הבנקאית ובאתר הבנק.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    בנקים
    דניאלי 01/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כביכול זמנית , יישאר קבוע כמו סגירת הכספומטים, אין פיקוח זלזול באזרחים!!!
    סגור
  • 7.
    יורידו עמלות ב20 אחוז (ל"ת)
    אבי 01/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    גם ככה לוקח זמן לקבוע תור בטלפון
    מישהי 01/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה יהיה איתנו המבוגרים, למה מקשים עלינו?
    סגור
  • 5.
    כבר סגרו הרבה, מעכשיו עוד 20%? מפקח משתפית (ל"ת)
    מפקחת משתפית 01/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    בנקים
    יפית 01/2022/21
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגירת סניפים לפעילות בערוצים הישירים פוגע באנשים המבוגרים שלא יודע לעבוד עם הערוצים הישירים יש להם בעייה עם הטכנולוגיה,הבנקים צריכים להיתחשב באנשים האלה,כמו כן להוריד את העמלות הבנק
    סגור
  • 3.
    שיורידו את העמלות (ל"ת)
    ניר 01/2022/20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 2.
    לא יהיה כסף
    סדר עולמי חדש 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    11 1
    לא יהיה לכם רכוש ותהיו מאושרים. שיטת הסלמי. סוגרים 20% סניפים בשלב הראשון. אחרי זה ימצאו תרוץ אחר. בסוף את כל הפעילות האזרחים יוכלו לעשות רק דיגיטלית. המעקב הושלם. לא תהיה יותר פרטיות
    סגור
  • 1.
    בנקים
    אלכס 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אין שרות . סוגרים סנפים . סוגרים סניף עקב קורונה. עמלות לא מורידים ולא סוגרים. פיקוח על הבנקים חיים בללה . אם אפשר למה לא . פיקוח על האזרחים .פיקוח על הבנקים . נײַיייייייייייייט.
    סגור