השוק

יצרנית ברבי מתפוצצת: זה ההסכם החדש עם דיסני

ענקית הצעצועים מאטל חתמה על הסכם עם ענקית הבידור, לייצור בובות של נסיכות דיסני ו"לשבור את הקרח". מתי יגיעו הצעצועים החדשים לחנויות?

מערכת ice | 
ברבי, אנה ואלזה (צילום pixabay)
לשבור את השוק: ענקית הבידור דיסני וענקית המשחקים מאטל הודיעו היום (חמישי) על חתימת הסכם שיתוף פעולה, במסגרתו האחרונה תפתח ותייצר בובות וצעצועים אחרים על בסיס דמויות הנסיכות מהסרטים של הראשונה.
החברות ציינו בהודעה כי בין הנסיכות והגיבורות הרבות (מאוד) שכלולות בהסכם ניתן למנות את גיבורות הסרטים "אלאדין", "בת הים הקטנה", "טיאנה", "היפה והחיה", "היפהפייה הנרדמת", "מואנה", "מולאן", "הנסיכה והצפרדע", "סינדרלה", "פוקהונטס", "פלונטר", "שלגיה" ומעל כולם – אלזה ואלה, כוכבות "לשבור את הקרח". הצעצועים הראשונים בסדרה הנשית החדשה יגיעו לשוק עוד כשנה.
 
ריצ'ארד דיקסון, נשיא וסמנכ"ל תפעול במאטל, אמר כי "אנו גאים מאוד לקבל בחזרה את נסיכות דיסני ו'לשבור את הקרח' של דיסני למאטל. כמובילה עולמית בסקטור הבובות, אנו מצפים להביא את הגישה הייחודית שלנו ל-Mattel Playbook לניהול מותג, מומחיות במוצרים ובשיווק, ותשומת לב בלתי מתפשרת לפרטים ואיכות כדי ליצור סדרות חדשניות ומעוררות השראה עבור הסיפורים והדמויות האייקוניות הללו".
סטפני יאנג, נשיאת חטיבת מוצרי הצריכה, המשחקים והמו"לות של דיסני, אמרה כי "האומץ והחמלה שנמצאו לאורך הסיפורים והדמויות של נסיכות דיסני ו'לשבור את הקרח' ממשיכים לעורר השראה במעריצים ברחבי העולם. על ידי קידום מערכת היחסים ארוכת השנים שלנו עם מאטל, אנו מצפים להרחיב את העולמות של נסיכות דיסני ו'לשבור את הקרח', להציג עידן חדש של זכייניות אהובות אלה באמצעות מוצרים מרתקים והזדמנויות לשחק".
מאטל, שהוקמה ב-1954, היא מעצמה בתחום הצעצועים, עם מותגים כמו ברבי ופישר-פרייס. כאמור, שתי החברות שיתפו פעולה בעבר לא פעם: הסרט "צעצוע של סיפור" מ-1997 הוא פרסומת של ממש למאטל, בכיכובם של כמעט אך ורק צעצועים שלה, ומאז 2006 אחת מסדרת הצעצועים המצליחה ביותר של מאטל מתבססת על סרטי "מכוניות" של דיסני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה