השוק

אמדוקס מציגה: הכנסות של 1.1 מיליארד דולר ברבעון

החברה דיווחה הלילה על תוצאות הרבעון הרביעי של השנה שהיו לא פחות ממצוינים; החברה חזרה על התחזיות לשנים הקרובות ומעריכה שתעמוד השנה (2022) ברף העליון של התחזיות
ניצן כהן |  2
שוקי שפר (צילום יחצ)
אמדוקס סיימה שנה פנטסטית והלילה הצמידה להערכות והתחזיות מספרים. החברה דיווחה על הכנסות רבעוניות של 1.1 מיליארד דולר שהיו ברף העליון של התחזיות המוקדמות של החברה שנעו בטווח של מיליארד עד 1.1 מיליארד דולר. הרווח הנקי (על בסיס כללי החשבונאות המקובלים) עמד על 133 מיליון דולר שהם 150.1 מיליון דולר (Non-GAAP).
אמדוקס הודיעה שתגדיל את היקף הדיווידנדים שהיא משלמת כך שהלילה אישר הדירקטוריון תשלום דיווידנד של 39 סנט למניה (נזכיר שהרווח למניה ברבעון הרביעי של השנה היה 1.07 דולר). נתון מעניין נוסף הוא העבודה שאמדוקס ניצלה את הירידות בשווקים בחודש ינואר ורכשה מניות של עצמה בהיקף של 171 מיליון דולר שהיו למעשה הטבה למשקיעים (בשל התמיכה במניה).
 
החברה סיפקה תחזיות לרבעון הראשון של 2022 בהם היא מעריכה שתציג הכנסות של 1.1 עד 1.15 מיליארד דולר (החברה מערכיה שתהיה קרובה יותר לרף העליון) ורווח למניה (Non-GAAP) של 96 סנט למניה עד 1.04 דולר למניה. הערכה זו כוללת הנחת עבודה ששינויי שער החליפין של הדולר מול השקל יגרמו לחברה אובדן הכנסות של 2 מיליון דולר ושערוכים של הטבות הוניות שישחקו את הרווח הנקי ב-13 סנט למניה.
צבר ההזמנות של החברה עומד נכון לתום שנת 2021 (עם צפי להשלמה עד לסוף 2022) על 3.83 מיליארד דולר שהם עלייה של כמעט 10% ביחס לצבר ההזמנות שהיה לחברה בסוף שנת 2020. 
שוקי שמר, מנכ"ל אמדוקס אמר עם פרסום הדוחות הכספיים כי "התחלנו את שנת הכספים 2022 בצורה נהדרת. הכנסות שיא המהוות גידול של 10.6% על בסיס נתוני פרופורמה ובנטרול השפעת תנודות בשערי החליפין, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד וכוללות את הרבעון הטוב ביותר שלנו עד כה בצפון אמריקה.
"האסטרטגיה שלנו לספק חדשנות מובילת שוק שנועדה לענות על הצורך של התעשייה במודרניזציה דיגיטלית, מונטיזציה של ,5G המסע לענן ואוטומציית רשתות, ממשיכה לצבור תאוצה. מומנטום מכירות חזק ברבעון הראשון, כלל זכיות ראויות לציון עם לקוחות ותיקים וכן מספר לקוחות חדשים, אשר ביחד מתורגמים לשיא בצבר ההזמנות לשנים עשר החודשים הבאים בסך 3.83 מיליארד דולר ארה"ב, עליה של 9.7% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
"בנוסף, אנו שמחים לבשר על רכישתה של ,“DevOpsGroup” חברת בוטיק בתחום הענן שבסיסה בבריטניה, המשלימה את המומחיות של Group Sourced Amdocs על ידי אספקת שירותים המתמחים בהנדסה, ייעוץ והדרכה לארגונים המטמיעים ענן ו,DevOps".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תרגום לשפת המציאות
    אפאצ'אקי פליידביץ' 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המנייה תרד. כי החברה מחזיקה את מחיר המנייה היכן שהוא על ידי זה שהיא קונה מניות של עצמה, כי היא לא "היכתה את הציפיות" של השוק, כי העלאת דיווידנד זה סימן מובהק לפניקה של ההנהלה ונסיון לשמור על המשקיעים שלא יברחו.
    סגור
  • 1.
    ועדיין המשכורת שלהם מביישת לעומת שאר השוק (ל"ת)
    טוביק 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור