השוק

אל-על מדווחת על עסקת ארקיע, יומיים לאחר דליפת המידע

באופן מוזר למדי ולאחר שבמשך יומיים מסתובבים הדברים, אל-על ניאותה לדווח על עסקת רכישת ארקיע; רשות ניירות ערך תבדוק את דליפת המידע ואת העיכוב המשמעותי בדיווח לבורסה; אל-על מאשרת כי הרכישה אושרה אתמול
ניצן כהן | 
קני רוזנברג (צילום Magma Images, יוטיוב/ Centers Health Care)
יומיים אחרי שהמידע מסתובב בבורסה, ניאותה אל-על לדווח על עסקת המיזוג עם ארקיע. באופן טבעי, יש להגיד, העניין לא נעלם מעיני הרשות לניירות ערך שבוודאי תידרש לנושא הן של "מי ידע אתמול על העסקה" והן לעובדה שהדיווח הסופי והרשמי הגיע בסופו של יום רק היום (חמישי) ב-13:00 לאחר אין סוף פניות של גורמים רגולטוריים שאמונים על אמון הציבור בנאותות והגינות המסחר בבורסה.
מאתמול מחזורי המסחר במניית אל-על גבוהים מהממוצע וללא הצדקה מיוחדת. אתמול נפוצו שמועות בשוק ההון כי אל-על וארקיע הגיעו להסכם על מיזוג ביניהן וזה משמעותי כי למעשה אל-על מוחקת את המתחרה היחידה שעשויה להיות לה. המניה כמובן הגיבה בעליות במחזורים גבוהים (יחסית לממוצע).
 
היום בבוקר המשיכה המגמה של עליות חדות במחזורים גבוהים כשפניות רשמיות לאל-על, בשאלה אם יש הסכם נענו בתשובות מתחמקות. מובן שהבורסה והרשות לניירות מכירות את הנושא וגם הן ערות לבעייתיות הלכאורית שיש בהתנהלות המוזרה הזו ולכן סביר להניח כי הנושא נבדק כבר כעת ואם לא, הרי שיבדק.
מהרשות לניירות ערך נמסר כי רשות ניירות ערך אינה מתייחסת לפעילותה למול הגופים המפוקחים, וככל שידרש אלו יבואו לידי ביטוי בדיווחי החברות.
באל-על מאשרים שאתמול אושרה ההתקשרות לרכישת מניות ארקיע ואף התקיים דיון בדירקטוריון לאישור העיסקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה