השוק

שופרסל הכריעו: זה המנכ"ל המפתיע שיחליף את איציק אברכהן

דירקטוריון שופרסל הפתיע ובחר בדמותו של עופר בלוך - מנכ"ל חברת החשמל - כמי שיחליף את איציק אברכהן כמנכ"ל ענקית הקמעונאות. הדירקטוריון בחר בדמות הנוצצת והחזקה על פני הדמות שתייצב את הסירה הגועשת
איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל (צילום סיון פרג', freepik)
ענקית המזון הכריעה על עתיד הרשת עם פרישתו של המנכ"ל איציק אברכהן. דירקטוריון שופרסל התכנס היום (רביעי) לבחירת זהות המנכ"ל הבא של הרשת שיצעיד אותה בעשור הקרוב, כאשר על הפרק: יציבות והמשך צמיחה ואחד שירגיע את המערכות אחרי שלל סערות כמו חקירות הרשות לתחרות והסערה הציבורית סביב השקת תת הרשת לציבור החרדי.
מאידך ישנם בהנהלה וגם מקרב חברי הדירקטוריון שנטו ללכת יותר על שם נוצץ שיצדיק את כניסתו לנעליו של אברכהן שהיה עם השפעות גם בקרב גורמים בממשלת נתניהו והיה מספיק דומיננטי להובלת מהלכים.
בסופו של דבר בחר הדירקטוריון בעופר בלוך - מנכ"ל חברת החשמל, שיעזוב בקרוב את תפקידו, וזאת על פני מנכ"ל קניוני עזריאלי - אורי קילשטיין שאף פרש מתפקידו כדי להתמודד על התפקיד בשופרסל. עוד מועמד שהיה על הפרק: אורי וטרמן מנכ"ל רשת BE של הרשת.
 
עד הבחירה הסופית: שני המועמדים ששמם עלה כמובילים לתפקיד הם אורי קילשטיין לשעבר מנכ"ל קניוני עזריאלי ולעומתו, עופר בלוך - מנכ"ל חברת החשמל. שני המועמדים יצטרכו להתמודד עם אתגרים גדולים השנה, שהעיקר שבהם הוא המהלך של פז שיכול לנגוס להם בנתח השוק באופן משמעותי, בסיגמנט הגבוה (חנויות קטנות במרכזי ערים שמתומחרות גבוה ומאופיינות בשולי רווח גבוהים).
אמנם עופר בלוך יוכל להקרין סמכות ניהולית אך אינו בעל ניסיון בענף הקמעונאות, בטח לא קמעונאות המזון שהוא תחום מורכב מאוד ושונה מאוד מחברת החשמל שפועלת בשוק מונופוליסטי.
 
קילשטיין הכיר את הרשת מבפנים ואת עולם הקמעונאות מלפני ומלפנים - והוא מנכ"ל קניוני עזריאלי שרק לפני שנה היה בכיר בשופרסל. קילשטיין שהודיע על פרישה מתפקידו רק לפני שבועיים, ככל הנראה לא היה פורש סתם מבלי לקבל רמזים על האפשרות שייבחר. מאידך, על פי אחת הגרסאות בתקשורת שלא אומתה, הפרישה של קילשטיין נכפתה עליו ונבעה כתוצאה ממשא ומתן שערך עם שופרסל בהיותו מנכ"ל קניוני עזריאלי. בסופו של דבר הדירקטוריון נטה לקראתו של אורי קילשטיין, אך על פי הדיווחים בחר בסופו של דבר בבלוך, שם יותר חזק ונוצץ שיוביל את הסירה.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    סניף קרית אליעזר חיפה להחרים
    עובד הסניף 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שלא יהיה הציבור צריך להחרים את שופרסל בעיקר את סניף חיפה קרית אליעזר דמזלזל בלקוחות מנהל הסניף מזלזל בלקוחות ועובדים בתור עובד הסופר המנהל אמר לי שם אני לא ישאר שעות נוספות אני יכול ללכת הביתה אחרי שעבדתי מעל 15 שעות מנהל זבל תחרימו את הסניף
    סגור
  • 4.
    סופה של רשת
    יעל 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנכל במילה אחת גרוע
    סגור
  • 3.
    סופרסל יקרה
    ישראל 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא.משנה מנכל הרשת יקרה מאוד נקודה
    סגור
  • 2.
    אין ציפיות. הרשת רקובה עמוק עמוק מבפנים (ל"ת)
    סילי 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    יאלה בלוך. תתחיל בהחלפת מנהלי סניפים. (ל"ת)
    רמי 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • שופרשל
    איציק 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יקי ודמני יגמור את הרשת כמו בהרבה מקומות שהיה.
    סגור
  • עופר ברוח, יפיל גם אותם
    מיקו 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמו שהפיל את יס, נטפים, ניר חדרה ועוד.
    סגור