השוק

מושיק רוט חוגג בדרך לבורסה: כמה ירוויח מהנפקת קאי?

קאי מלונות, המשתפת פעולה עם מושיק רוט, יוצאת להנפקה לפי שווי של 200 מיליון שקל שתכפיל את שכרו השנתי של השף. כמה ירוויח מההנפקה?
מערכת ice |  5
מושיק רוט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
השף מושיק רוט, המשמש כסמנכ"ל הקולינריה של קבוצת המלונות 'קאי' הולך להרוויח בגדול כאשר החברה תצא להנפקה בקרוב לפי שווי של כ-200 מיליון שקל לפני הכסף.
רוט מחזיק בכמאה אלף אופציות בחברה (למימוש בכ-1% מהון החברה בדילול מלא, לפני ההנפקה), וע"פ הפרסום ב'גלובס', השכר של רוט יעלה מ-70 אלף לחודש, לסכום של כ-130 אלף שקל. בנוסף, הוא יהיה זכאי למענק שנתי בגובה של 2% מהרווח הנקי של החברה.
'קאי מלונאות וספא' יוצאת כעת לגיוס של 78 מיליון שקל במסגרת הנפקת מניותיה לציבור, כאמור לפי שווי של כ-200 מיליון שקל. ההנפקה כוללת גם הצעת מכר של בעלי המניות הקיימים בסך של 22 מיליון שקל, וזאת למרות שהחברה הוקמה רק לפני שנתיים ועוד לא רשמה רווחים משמעותיים. קאי, אשר הוקמה בפברואר 2020, חודש בלבד לפני סגר הקורונה הראשון, מפעילה בין היתר את אתר הנופש היוקרתי 'קאי' בעמק חפר.
הקמת החברה נעשתה באמצעות כמה חברות שונות. עיקר מטרתה היא לבנות 'ריזורטים מלונאיים', שהם מתחמי יוקרה פרטיים שבהם אפשר לקיים אירועים פרטיים הכוללים אירוח במלון פרטי. לחברה ישנם ארבעה בעלי מניות: מנחם (מני) הרמן, בנימין עמית נורי, שלמה פרישמן ואחיו זאב פרישמן, ולכל אחד מהם כרגע כ-25% ממניות החברה.
 
אתר הדגל של קאי, ריזורט קאי, ממוקם סמוך למושב מכמורת בעמק חפר ונפתח בשנה שעברה. המקום, המעוצב בהשראת אתרי הנופש באיים המלדיביים, משתרע על שטח של כ-12 אלף מ"ר וכולל שני חללים לקיום אירועים במקביל, לצד 14 חדרי אירוח הממוקמים מעל הבריכה, וכן גג הכולל בריכת שחיה המשמש כמתחם אירועים בפני עצמו.
מי שמנצח על הפן הקולינרי הוא כאמור השף מושיק רוט, בעבר בעלי מסעדה בהולנד עם שני כוכבי מישלן. לקאי ורוט שיתוף פעולה נוסף בשם "רוט קולינריה", קייטרינג שמספק שירותי קולינריה לאירועי פרימיום.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חצוף מושיק רוט. חולם להתעשר על חשבוננו?
    מושחתים לכלא 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבנק לא מממן אז נלך לפריירים בבורסה? לא חמודי. זה לא יקרה
    סגור
  • 3.
    תשכחו מזה
    חנניה. 03/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין מצב שתהיה הנפקה, אם ינסו אני אתבע תביעה יצוגית כל גורם מוסדי שישתתף בהנפקה, וכל הרשות לני"ע. מדוע? א. לא ראינו עד היום הנפקה של משהו זהה, בענף האירועים או שאתה מרוויח טונות של כסף והבעיה שלך זה לא "ניהול המלאי בהקשר הקולינרי" אלה? איך להימנע ממיסי הענק שאתה צריך לשלם, מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי שמגיעים לסכומים מפלצתיים ,ובצדק, מאחר וההרווח הגולמי מטורף, במצב כזה אף גורם לא ינפיק את עצמו, הוא לא רוצה לשתף אף אחד ברווחי הענק וכן אם ינפיק כל שיטות העלמת ההכנסות יתגלו עם הזמן, עקב שיטת הדיווח ותפוצת המידע ו..חוסר היכולת לשחד את כל הסביבה... נובע מכך שכאשר גורם בתחום האירועים, קאי לדוגמא, מבקש להנפיק זה אך ורק כדי להחלץ מצרות , הם הימרו על שיטה , נכשלו בענק, וכעת הציבור ישלם!!. כדי שלהסיח את הדעת התרכזו במושיק רוט, בתפקידו ועוד יותר בשכרו...פשוט הזוי ומצוץ מהאצבע!!
    סגור
  • 2.
    לקנות לקנות לקנות
    יועץ לא מוסמך 03/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עם סיום הקונה המלונות הולכים לעשות מיליארדים כאן בארץ
    סגור
  • 1.
    פראיר מי ששם שקל על דבר כזה (ל"ת)
    משקיע קטן 02/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • ראינו המבורגר שלו ב 8 שקלים .שווה לתחת (ל"ת)
    יוני 03/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור