רכילות עסקית

אייל שני מסתער על אירופה: זה מספר המסעדות שיקים

השף הבינלאומי ושותפו שחר סגל חתמו על עסקת ענק בה יוקמו עד 150 מסעדות בחמש השנים הקרובות במרכז ומערב אירופה. ההסכם נחתם עם יזם הנדל"ן לירן ויצמן שחלק מהמסעדות ייבנו במלונות בבעלותו
מערכת ice |  3
אייל שני (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
השף הישראלי בדרך לכבוש את אירופה: אייל שני ושותפו הפרסומאי שחר סגל חתמו על הסכם עם המלונאי ויזם הנדל"ן לירן ויצמן לפתיחת עד 150 מסעדות בחמש השנים הקרובות של המזנון והסלון, במרכז ומערב אירופה. כך פורסם היום ב-"כלכליסט".
בבעלותה של קבוצת המלונאות SMB Capital ההולנדית, השייכת לויצמן, יותר מ-120 בתי מלון ברחבי אירופה, חלקם בבעלותה ממש. ויצמן חתם עם השניים לעיל על הסכם השותפות באמצעות חברת-בת שתוקם ותהיה בבעלות שני הצדדים, עם קבוצת הקולינריה "החבר'ה הטובים" שבבעלות אייל שני, שחר סגל והזרוע בארה״ב בבעלות מיקה זיו. הקבוצה מפעילה 36 מסעדות ברחבי ישראל, ארה”ב, סינגפור, אוסטריה, אוסטרליה וצרפת.
על פי ההסכם, הקבוצה תפתח יחד מספר מסעדות מזנון, סלון ונורת' ב־48 ערים באירופה. כשני שלישים מהמסעדות יהיו מזנון, כלומר מסעדות קטנות שבהן יימכרו פיתות עם בשר או ירקות, וכשליש מסעדות יוקרה תחת המותגים סלון ונורת', שימוקמו ברובן בבתי המלון שמפעילת קבוצת SMB. לפי ההסכם, מדובר בהשקעה של מאות מיליוני שקלים במיזם.
 
המסעדות הראשונות יוקמו בליסבון, הן מזנון והן סלון. מסעדות המזנון יוקמו בידי זכיינים מקומיים שיישאו גם בעלות שמוערכת בכ־2 מיליון שקל למסעדה, ואילו מסעדות סלון ייפתחו במלונות של ויצמן או במיקומים אחרים. שני יגייס את צוותי העובדים ויתפעל את המסעדות. אחרי ליסבון צפויות להיפתח מסעדות בברצלונה, קופנהגן ומדריד. בכל עיר צפויות להיפתח 3-2 מסעדות.
ההסכם מגיע לאחר לאחר הפעילות המשותפת הראשונה של השותפים בווינה שם פתחה "החבר'ה הטובים" את סניף מזנון המקומי ואת מסעדת Seven North, שהוגדרה כמסעדה הטובה באוסטריה לשנת 2020, במלונו של ויצמן.
שני וסגל יחד עם ויצמן הקימו חברה בבעלות שווה משותפת, NHM Europe B.V, שתנהל ותפתח את מותגי המסעדות דרך מטה החברה שיוקם באמסטרדם. מדובר על שיתוף הפעולה הגדול מסוגו של קבוצת מלונאות ומסעדנות של שף ישראלי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נכון
    ישראלי 01/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד 5שנים נראה אותם בבית משפט
    סגור
  • 2.
    לפני שנה הבת שלך בכתה שהיא זוכרת רק את ביבי ואין חיים
    אסף 01/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשיא המגפה יצאה הבת שלך שהיא חיה תחת שלטון הרס. והכל רע. מי שלא בוכה לא גודל בארץ. מדינה של בכיינים. תתגעגעו לימים האלו.
    סגור
  • 1.
    מבקש עידכון: מהו שם המלון של ויצמן בווינה.
    Semyon 01/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסיבה: שותפי לעסקים שהו במלון הדגל בבעלותו בהולנד ונעקצו ע"י פרעושים במיטה. מנהל המלון עצר את תביעת הפיצויים ע"י תשלום סכום נאה במסגרת בוררות. כעת, מתוכננת פתיחת מזנוני מזון במלונות של ויצמן, על פי תפריט של הטבח איל שני - וכל הסיכויים שפרעושים יתקפו אורחים גם בזמן הארוחה, ומאוחר יותר במיטות. היות ואני לעיתים קרובות בווינה, אשמח לקבל שם המלון כדי להתרחק מבניין זה. תודה למפרע.
    סגור