השוק

ליאורה עופר בעסקת ענק בטירת הכרמל, כמה תרוויח מהמהלך?

אינסייטק תשכור ממליסרון קומה בבניין בפארק שמקימה מליסרון בטירת הכרמל; בנוסף תשכור מימד שטח בבניין; שתי החברות ישכרו את השטח ממליסרון למשך 7 שנים בעסקה בהיקף של 100 מיליון שקל
ניצן כהן |  2
ליאורה עופר (צילום ורדי כהנא, פלאש 90)
מליסרון שבשליטת אשת העסקים ליאורה עופר, חתמה על שני הסכמי שכירות חדשים בבניין השלישי והחדש בפארק ההיי-טק עופר הכרמל בהיקף כולל של כ-100 מיליון שקל למשך תקופת השכירות.
החברה תשכיר לחברות ההייטק Insightec ו-MeMed  משרדים בשטח כולל של כשליש מהבניין שמתפרש על פני 23 אלף מ"ר, כאשר לגבי יתר שטחי הבניין מתנהלים גם משאים ומתנים. בנוסף, Insightec חידשה את הסכם השכירות שלה בבניין הקיים, בשטח של כ- 6,500 מ"ר.
 
פארק עופר הכרמל, בבעלות חברת מליסרון, ממוקם בטירת הכרמל, ומשתרע על פני 76 דונם שעליו בנויים 50 אלף מ"ר של משרדים ומסחר. מתחם הפארק נמצא בסמוך לפארק מתם חיפה, לתחנה המרכזית של אגד ולתחנת הרכבת "חוף הכרמל." בימים אלו מושלמת בנייתו של הבניין השלישי בפארק בהשקעה של כ- 200 מיליון שקל, והוא צפוי להתחיל להתאכלס בעוד כשלושה חודשים.
הבניין משתרע על כ-23 אלף מ"ר, מתוכם 22 אלף מ"ר למשרדים, 1,000 מ"ר מסחר וכ- 250 חניות. במתחם הקיים פועלים מגוון שוכרים בתחום ההייטק, ביניהם: קוואלקום, נובוקיור, בי קיור לייזר ופירמת ראיית החשבון KPMG.
בין השוכרים החדשים נמצאת חברת המכשור הרפואי אינסייטק שעוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות רפואיות טיפוליות, מאושרות FDA שנועדו לביצוע טיפולים לא פולשניים.
אינסייטק הוקמה על ידי ד"ר קובי ורטמן ומנוהלת על ידי ד"ר מוריס פרה. חברת הביוטק מימד (MeMed) אשר גייסה לאחרונה כ- 90 מיליון דולר, מרחיבה את פעילותה בפארק. מימד, בניהולם של המנכ"ל ערן אדן, והיו"ר כפיר עובד, מפתחת בדיקות ומכשירים בתחום הדיאגנוסטיקה, ובין יתר מוצריה בדיקה המסייעת לאבחן בין זיהומים ויראליים לזיהומים חיידקיים ב15- דקות אשר לאחרונה אושרה על ידי הFDA- לשיווק בארה"ב.
מליסרון נמצאת בשליטת עופר השקעות ובניהולם של ליאורה עופר ואופיר שריד. נכון לסוף הרבעון השלישי של 2021 בבעלות החברה ובניהולה 27 נכסים מניבים בשטח כולל של כ-871 אלף מ"ר בתוספת 26 אלף מקומות חנייה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני מחפש עבודה טובה )עובד כללי(
    עופר - חיפה 03/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    eli10melech1039@gmail.com
    סגור
  • 1.
    Ice כותרת המאמר מגוכחת נכנסים לחשבון בנק של עופר (ל"ת)
    רותם 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור