השוק

רשות המסים בהודעה מפתיעה: לא תצטרכו יותר להגיע בעצמכם?

רשות המסים הודיעה כי נפתחה המערכת להגשת דוחות שנתיים ליחידים לשנת המס 2021, דבר שיאפשר הגשתם בסביבת האינטרנט ובמערכת המייצגים, דבר שמאפשר להם לעשות זאת מהבית מבלי צורך בשירות פרונטלי
מערכת ice |  3
רשות המסים (צילום Olivier Fitoussi/Flash90)
אחרי שהחזירה את השירות לפעילות בלשכות השונות ברחבי הארץ, רשות המסים הודיעה על פתיחת המערכת להגשת דוחות שנתיים ליחידים לשנת המס 2021 בסביבת האינטרנט ובמערכת המייצגים, דבר שמאפשר להם לעשות זאת מהבית מבלי צורך בשירות פרונטלי.
במערכת ניתן לבחור באפשרות להגיש דוח מקוון מלא, בצירוף המסמכים המאמתים, ובכך לייתר את הצורך להגיע למשרדים. יתרה מכך, הגשה מקוונת מלאה מאפשרת, בין השאר, טיפול מהיר בדוחות וקבלת החזר מס בפרקי זמן קצרים. 
 
בנוסף, רשות המסים פרסמה את מדריך "דע זכויותיך וחובותיך לשנת 2021" ואפשר להיעזר בו לצורך הגשת הדוחות. הדוחות הפעם גם יכריעו את גודל החזר הפיצוי שיידרשו המעסיקים להחזיר בעקבות ההחלטה על המתווה במשרד האוצר לאור שנת הקורונה וכן תקבע את גודל הפיצויים מהירידה בהכנסות לעומת 2019.
כמו-כן, הרשות תפעיל החל ב-8.5.2022 לשכות הדרכה ברחבי הארץ, שידריכו את חייבי הגשת דוחות המעוניינים בכך לגבי אופן מילוי הדוח. ההדרכה היא ללא הזדהות וללא תשלום ובלשכות ההדרכה ניתן יהיה לקבל את מדריך דע זכויותיך וחובותיך.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל הכבוד לרשות המיסים על השנים האחרונות
    איל 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרגישים שיפור בכל מקום במיוחד במילחמה בנושא הגביה מעבריינים אני מקווה שהממשלה תרחיב את חוק הטרור, כך שיחול על פשיעה במיגזר הערבי , פשע מאורגן ופשיעה חקלאית , ייקבעו עונשים ללא שיקול דעת שופט , הטיפול יועבר לאגף חדש שיוקם בשבכ ואז הגבייה תהיה עמוקה ומסודרת ( לא עיקול של מכוניות בחצי מיליון על העלמות ופשע של עשרות מיליונים ) אני בטוח שאנשים רבים ברשות המיסים ובמישטרה מתוסכלים וידחהם כבולות אנא , תנו להם לנצח
    סגור
  • 2.
    רשות המסיים
    שושנה 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם לנישום מחשב האם יוכל להגיש את דוח ידני
    סגור
  • 1.
    אם אמיתיים?
    יעקב כהן 03/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ניתן להגיש דוחות במרשתת כבר שנתיים. נרדמתם והתעוררתם היום?
    סגור