דיגיטל וטק

תפסיקו להגיע פיזית לבנק? העדכון החשוב של רשות המיסים

נפתחה האפשרות לעדכון פרטי חשבון בנק במערכי מע"מ, מס הכנסה וניכויים באזור האישי באתר רשות המסים. בכך, מתייתרת ההגעה הפיזית לבנקים שנדרשה עד כה לצורך עדכון פרטים
מערכת ice |  3
בנקים (צילום Magma Images)
רשות המסים הודיעה היום (רביעי) על עדכון חשוב ביותר לכלל המשתמשים בשירותיה דרך האינטרנט. נפתחה האפשרות לעדכון פרטי חשבון הבנק במערכי מע"מ, מס הכנסה וניכויים באזור האישי באתר רשות המסים.
אפשרות זו פתוחה בפני הציבור, לרבות שכירים, המעוניינים לשנות את פרטי חשבון בנק לצורך קבלת החזרי מס, ובכך מתייתרת ההגעה הפיזית לבנקים שנדרשה עד כה לצורך עדכון פרטים.
 
ניתן לבצע את העדכון באמצעות כניסה לאזור האישי ובחירת נושא "חשבונות הבנק שלי", ויש לעדכן את פרטי חשבון הבנק על שם הזכאי להחזר המס בלבד. לאחר עדכון הפרטים, רשות המסים תבצע בדיקה ואימות של פרטי החשבון מול הבנק. יצוין כי בקשות לעדכון פרטים יתאפשרו רק לגבי הבנקים שנותנים "שירות של אימות חשבון בנק".
מהלך זה נעשה כחלק ממהלך נרחב של רשות המסים להנגשת פעולות ושירותים מקוונים לציבור, במסגרתו קודמו מהלכים נוספים כמו תיאום מס באופן מקוון, פתיחת תיק להחזר מס לשכירים באופן מקוון, דוח שנתי מקוון מלא, שומה אוטומטית במסמ"ק ועוד.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    והזקנים והנכים שמצטופפים בבנק הדואר? מפקח על הבנקים אין
    קימוסבי 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי ידאג להם בדיוק? שצריכים להגרר לצפיפות של בנק הדואר וחייבים לקבוע תור מראש כדי שכולם לידם ישמעו ללא פרטיות מה שאיתם. בגלל שהבנקים מעלים עמלות, לא נותנים לאנשים להגיע אליהם, סוגרים סניפים ומה לא . בתור מתכנת אני אומר שזה מבייש אותי כיהודי שככה מתנהלים אנחנו לחלשים פה. גועל נפש שמאפשרים את זה מלמעלה
    סגור
  • 2.
    חבל רק שמערכת ממשל זמין ואתר רשות המיסים צולע
    עודד 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואינו מתפקד לעיתים די קרובות כמצופה מאתר ממשלתי. מעניין מדוע... (המבין יבין. רמז: שחיתות היסטורית M$)
    סגור
  • 1.
    חבל רק שמערכת ממשל זמין ואתר רשות המיסים צולע
    עודד 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואינו מתפקד לעיתים די קרובות כמצופה מאתר ממשלתי. מעניין מדוע... (המבין יבין. רמז: שחיתות היסטורית M$)
    סגור