השוק

קרן החוב הצרפתית טיקהאו נכנסת לשוק ההון הישראלי

טיקהאו מנהלת קרנות חוב בהיקף כספי כולל של יותר מ-70 מיליארד אירו; הקרן מתחילה פעילות בישראל ומינתה את אסף גרמן מבנק לאומי ורודי נויהוף ממגדל למנהלי הפעילות הישראלית
ניצן כהן | 
רודי נויהוף ואסף גרמן (צילום דרור סיתכהל)
קבוצת טיקהאו קפיטל הצרפתית נכנסת לפעילות בישראל. הקבוצה מחזיקה משרדים ב-12 מדינות ובשל האטרקטיביות של שוק ההון המקומי, החליטה להקין משרד גם בישראל. את הפעילות הישראלית ינהלו אסף גרמן שהיה מנהל הסנדיקציה בבנק לאומי ורודי נויהוף שכיהן כמנהל השקעות אלטרנטיביות במגדל.
טיקהאו (Tikehau Capital) היא חברה ציבורית, הנסחרת בבורסת יורונקסט (פריז), ומנהלת כ- 34 מיליארד יורו בקרנות חוב, נכסים ריאלים (נדל"ן ותשתיות), פרייבט אקוויטי, מוצרים סחירים והשקעות ישירות.
 
לחברה הון עצמי של כ-3 מיליארד אירו המשמש בעיקר להשקעות בקרנות של הקבוצה לצד לקוחותיה וכן, להשקעות ישירות ורכישות אסטרטגיות. החברה שהוקמה ב 2004, מעסיקה כ 700 עובדים ונמצאת בשליטת שני המייסדים, מנהלי החברה, ובעלי מניות אסטרטגיים כמו מורגן סטנלי, טמסק הסינגפורית וחברות ביטוח צרפתיות.
הקבוצה מתכננת לבסס את הנוכחות שלה בישראל במגוון תחומי ההשקעות. הכניסה לישראל נובעת מהמאפיינים הייחודים של המשק הישראלי: כלכלת OECD צומחת וחדשנית, סביבה עסקית דינמית ומפותחת, גופים מוסדיים צומחים ומתוחכמים ומומנטום חזק של ביקוש להשקעות אלטרנטיביות. מאפיינים אלה מייצרים פוטנציאל למגוון הזדמנויות ושיתופי פעולה.
כאמור, אסף גרמן ורודי נויהוף  יעמדו בראש הפעילות של הקבוצה בישראל ויהיו אחראים על ניהול ופיתוח הפעילות בארץ, חיזוק הקשרים ויצירת שיתופי פעולה עם הקהילה העסקית ועם משקיעים מוסדיים. 
פרדריק ג'יובנסילי, משנה למנכ"ל טיקהאו: "פתיחת משרדים מקומיים, כמו זה שאנו פותחים בתל אביב, משקפת את המחויבות ארוכת הטווח שלנו לכל שוק חדש אליו אנו מחליטים להיכנס ולבסס את הפעילות. אנחנו שמחים על ההצטרפות של אסף ורודי לקבוצה. הניסיון הרב והמומחיות שלהם בתחומי ההשקעות האלטרנטיביות והישירות, יחד עם ההיכרות העמוקה שלהם עם השוק המקומי, מהווים נכס לקבוצה ויסייעו לנו לבסס ולהעמיק את הפעילות בישראל".
טיקהאו (TKO) היא חברה ציבורית שמנהלת כ- 34 מיליארד אירו בקרנות חוב, נכסים ריאלים (נדל"ן ותשתיות), פרייבט אקוויטי, מוצרים סחירים וכן, השקעות ישירות. לחברה הון עצמי של כ- 3 מיליארד אירו שמשמש בעיקר להשקעות בקרנות של הקבוצה לצד לקוחותיה וכן, להשקעות ישירות ורכישות אסטרטגיות. טיקהאו פועלת ב- 13 מדינות ברחבי העולם, ביניהן צרפת, אנגליה, יפן, סינגפור, ארה"ב ועכשיו גם ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה