השוק

הסטארט-אפ סימביו מצרף את קרן ההשקעות של פייפאל לחברה

סימביו השלימה לא מכבר סבב השקעה B בו גייסה 20 מיליון דולר; המערכת של סימביו מאפשרת למנהלי מותגים להתחבר לכל מארקט פלייס שיבחרו ולעמוד בכל התנאים באופן מהיר כדי להתחיל לשווק מוצרים באתר
ניצן כהן | 
מייסדי סימביו (צילום סימביו)
סימביו אחד הסטוארט-אפים המעניינים בישראל קיבל השקעה מקרן ההשקעות של ענקית התשלומים פייפאל. סימביו לא מסרה מה גובה ההשקעה אך מדובר במשקיע משמעותי שמביע אמון במוצר של החברה.
הפיתוח של סימביו הוא למעשה מערכת שמאפשרת למנהלי מותגים (ובכלל למוכרים) להתחבר לכל מארקט פלייס שהם רוצים להתאים את מערכת המכירות שלהם לדרישות של המארקט פלייס. נסביר כי מדובר במערכת שמפשטת את הליך ההתחברות למארקט פלייס ומאפשרת למוכר להתמקד במכירות מבלי לעסוק בדירות של כל מארקט פלייס בנפרד וזה משמעותי למי שמנהל מכירות דיגיטליות בכמה אתרי סחר.
 
בסימביו אומרים שככל שנתח השוק של מכירות במרקטפלייסים גדל וקמעונאים גדולים מרחיבים את מכירות הדרופשיפ שלהם, מותגים מכל הסוגים והגדלים מחפשים פתרונות שיאפשרו להם להתממשק ולתת גישה לקטלוג המוצרים שלהם, מערכות ניהול המלאי שלהם על מנת לנהל את האופרציה היומיומית של המכירות הרב-ערוציות שלהם.
סימביו מאפשרת למותגים לייצר אוטומציה לכל תהליך ההתממשקות והתפעול היומיומי ומשמשת כגשר טכנולוגי בין המותג לבין הריטיילרים בהם המותג מוכר את מוצריו ולמעשה חוסכת חודשים רבים בתחילת הפעילות העסקית ושעות רבות מהיומיום של הצוותים התפעוליים של המותגים.
החברה כאמור מציעה פלטפורמה המרכזת את כל ערוצי המכירה הדיגיטליים של המותג, מאפשרת לו לשלוט ולנהל את כל הפעילות שלו על פני כל ערוצי המכירה ממקום אחד. הפלטפורמה של סימביו תומכת כיום בלמעלה מ-800 מרקטפלייסים וריטיילרים, כולל השמות הגדולים בעולם כדוגמת Walmart, Macys, Kohls, Urban Outfitters, Saks, Nordstrom, Farfetch ואחרים. 
״ההשקעה של PayPal Ventures בסימביו מהווה חותם איכות ומאותתת על התפקיד הקריטי של סימביו בטרנספורמציה שעוברים המותגים המובילים בעולם לכיוון של מסחר רב-ערוצי״ אמר רועי אבידור, מנכ״ל סימביו שייסד את החברה יחד עם מור לביא וגלעד צירקל.
״ההשקעה של PayPal Ventures תסייע לנו בשלב הבא של צמיחת החברה. אנחנו שמחים מאוד על ההזדמנות לעבוד יחד עם הצוות של PayPal Ventures על מנת לתמוך ולאפשר למותגים להאיץ את צמיחת המכירות הדיגיטליות שלהם על ידי חיבור שלהם לאקוסיסטם הקמעונאי הגלובאלי ועל מנת להציע את הכלים הפיננסיים הדרושים למותגים כדי לצמוח בעולם הדיגיטלי״ הוא אומר.
״סימביו ו PayPal Ventures חולקות את אותה השאיפה לתמוך בעסקים מכל הגדלים ולעזור להם להרחיב את פעילות המסחר הדיגיטלית שלהם. מכירה רב-ערוצית היא אחת מהדרכים הכי אפקטיביות למותגים להגיע ליותר צרכנים ולהגדיל מכירות״ אמר פיל ואלקה, שותף ב PayPal Ventures. ״אנחנו נלהבים להשקיע בחברה חדשנית וטכנולוגית, שנותנת פתרון לבעיה עימה מתמודד כל מותג שמוכר בזירה הדיגיטלית, וכך מאפשרת המשך צמיחה מהירה למותגים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה