השוק

מותג היוקרה בדרך לישראל: אלה הבעלים החדשים של לקוסט

אחרי הוויתור של משפחת פולק על הזיכיון במותג היוקרה, לקוסט מוצא בעלת זיכיון חדשה ומביא איתו לארץ, לצד חנויות הדגל החדשות שנפתחו גם חנות אונליין חדשה 
מערכת ice |  3
חנות לקוסט (צילום Pixabay, ויקיפדיה/ Flickr-Phillip Pessar)
הקרוקודיל הירוק של לקוסט מוצא בית חדש בישראל: קבוצת אירני, שמחזיקה בבעלות רשת המותגים פקטורי 54, החלה לפעול כבעלת הזיכיון הרשמית למותג לקוסט בישראל. מדובר במעבר זיכיון לקוצת אירני אחרי עשרות שנים בהן מחזיקת הזיכיון היתה משפחת פולק שמחזיקה בחנות "ונדום" בתל אביב. 
קבוצת אירני תשקיע 12 מיליון שקלים עבור פתיחה של חנויות המותג בארץ. בקניון רמת אביב, קניון הזהב בראשון לציון ובאייס מול אילת נפתחו לאחרונה חנויות דגל של המותג, שלמעשה מהוות את תנאי הזיכיון מבחינת המותג הבינלאומי, כך לפי משפחת פולק שטענה כי העבירה את הזיכיון לאחר שלא נכונה לעמוד בתנאי זה.
לצד פתיחת החנויות בקניונים המבילים, המותג צפוי לחנוך חנות אונליין מקומית בישראל, שם יימכרו פריטי האופנה שמציע המותג.
קבוצת אירני בראשותו של רוני אירני מחזיקה בבעלות זכיון ל-150 מותגי יוקרה בתחום האופנה והספורט. הזכיון האחרון שקיבלה היה של מותג הספורט פומה, שלצד הזיכיון נפתחה לו חנות דגל בנמל תל אביב. לצד זאת היא בעלת הזיכיון לליוויס, ארמני, דיזל, ראלף  לורן, בוס, דולצה גבאנה ועוד. 
 
לדברי אירני, "אני לא חושש מפגיעה במכירות, גם לאחר פתיחת השמיים. מותגי העל לא נמכרים בחו"ל במחיר זול יותר, גם לא בדובאי או בלונדון. בישראל אנחנו יקרים מקסימום ב-10%  מהסיבה שדרשנו עם קבלת הזכיונות להוריד את המחיר לישראל בטענה שכיום באמצעות האינטנרט המחירים בכל העולם שקופים והמוצרים זמינים לרכישה באונליין, והיצרנים באו לקראתנו. כיום רוב מותגי היוקרה מצויים בישראל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חחח. אלק יוקרה
    תומר 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מותג פח
    סגור
  • 2.
    לקוסט זה יוקרה
    גדי 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחחחחח אני מת מצחוק...חצי מהבגדים ונעליים שלי זה לקוסט..אה אוליי בארץ זה יוקרה כמו..H and M חחחחחחח
    סגור
  • 1.
    בלמין
    צחי 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם המותג בלמין??
    סגור