נדל"ן ותשתיות

ערן פולק בעסקת נדל"ן מטורפת בניו יורק

איש העסקים ויזם הנדל"ן הישראלי שפועל בניו יורק בעסקת ענק לאחר שמכר 49% מפרוייקט המגורים שלו לחברת הבת של חברת הבנייה הגדולה ביפן. פולק: "שמח מאוד על כך שגם על רקע התקופה המורכבת בענף הבנייה המקומי בניו יורק לאורך משבר הקורונה"
מערכת ice | 
ערן פולק ופרוייקט המאבריק (צילום יח"צ)
HAP Investments, חברה להשקעות וייזום נדל"ן של איש העסקים הישראלי הפועל בניו יורק, ערן פולק הכריזה היום (שלישי) על מכירה של חלקה (49%) בפרויקט The Maverick בניו יורק ל-Daiwa House Texas, חברת בת של חברת הבנייה הגדולה ביפן, Daiwa House Group לפי שווי של 506 מיליון דולר. לפי פרטי העסקה, HAP Investments ימשיכו לנהל את הפרויקט לאחר השלמת הקמתו בסוף 2021.
בפרויקט הניו-יורקי נמכרו עד כה בשלב השיווק כ-25% מהדירות בשווי של 21,400 דולר למ״ר בממוצע.הפרוייקט נמצא ב-215 ו-225 West 28th St. בלב ליבה של העיר ניו יורק, מדובר במתחם מגורים בעירוב שימושים הכולל שני בניינים בני 20 קומות כל אחד עם היצע כולל של שירותי יוקרה לרבות מתחמי טיפולי wellness וספא. הפרויקט משתרע על פני כ-95.25 דונם עם תמהיל של 87 דירות 2-5 חדרים ו-112 יחידות דיור להשכרה.
ערן פולק, מנכ"ל HAP INVESTMENTS אמר כי: "אני שמח מאוד על כך שגם על רקע התקופה המורכבת בענף הבנייה המקומי בניו יורק לאורך משבר הקורונה, הצלחנו למצות את הפוטנציאל הגלום בפרויקט המשותף שלנו  עם Daiwa House Group בלב ליבה של העיר ולהשיא ערך רב ל- HAP INVESTMENTS  ולמשקיעים.
אני סמוך ובטוח כי עסקה זו משקפת את הביקושים האדירים לנדל"ן איכותי בניו יורק ומצפה לעסקאות משמעותיות נוספות בעת הקרובה. שמחתי לעבוד יחד עם Daiwa House Group ולסייע להם לממש את מלוא פוטניצאל השקעתם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה