השוק

מנכ"ל שטראוס: "מצאנו לפני חודש יונים במפעל"

לאחר הסערה שהתעוררה בתחילת השבוע עם הודעתה של חברת שטראוס על חיידק סלמונלה שהתגלה בעשרות אלפי מוצרים, התייצבה היום יו"ר החברה, עפרה שטראוס, לראשונה מול המצלמות: "מסתכלת בעיניי כל אזרחי המדינה, מתנצלת שאכזבנו אתכם"
מערכת ice |  5
עופרה שטראוס (צילום תום להט)

אחרי שבתחילת השבוע שטראוס עוררה סערה, ונצבה במרכז סדר היום התקשורתי עקב חיידק הסלמונלה שהתגלה באלפי מוצרים של החברה, וריקול הענק שהוכרז בעקבות זאת, התייצבה היום (חמישי), עפרה שטראוס יו"ר החברה לעיני המצלמות במסיבת עיתונאים והגיבה לראשונה.

בקול חנוק והבעת פנים שלא מסתירה את הלחץ הנפשי אליו נתונה ביקשה סליחה על התקל שעושיה לסכן מיליוני ישראלים: "אני מסתכלת בעיניי כל אזרחי המדינה, וכל מי שנפגע, מתנצלת שאכזבנו אתכם".
בדבריה התייחסה בנימה אישית לאביה מיכאל שטראוס ואמרה כי הוא, "היה מדבר על איכות המוצרים כערך עליון של החברה. הוא תמיד אמר שאנחנו נמכור רק מוצרים שאיתם נאכיל את הילדים שלנו".
 


לבסוף הבטיחה היו"רית לתקן את כל הליקויים טרם החזרת המוצרים למדף, והצהירה: "נפתח את שערי המפעל, רק שנעמוד בסטנדרטים המאוד גבוהים שנעמיד לעצמנו". היא פנתה בדבריה גם למשקיעי שטראוס בשוק ההון, שנאלצו לראות את המנייה שלה נוסקת ואמרה: "כל מי ששם את כספו בשוק ההון, הוא חלק מהחיים שלנו. אנחנו תמיד מסתכלים, מי הכניסו את הכספים לאותם קרנות, והולכים לישון עם זה בלילה".

כמו כן, דיברה שטראוס במסיבת העיתונאים, על יום הזיכרון הלאומי, "התמונות, הקולות, הרוחות שמגיעים מאוקראינה, ו-140 אנשי שטראוס שחיים שם, נתנו לי את התוכן למשפט 'נזכור ולא נשכח'", אמרה והוסיפה, "בשנייה אחת הפכו אנשים שלנו לפליטים במדינה שלהם. בשבילי לזכור ולא לשכוח זה להזהיר מפני המראות האלה, ולא לשתוק".
מנכ"ל שטראוס ישראל, אייל דרור נשא גם הוא דברים במסיבת העיתונאים. "בתחקיר שביצענו מצאנו ליקויים לא פשוטים, וחשפנו אותם בפני משרד הבריאות. אני לא יודע אם זה קשור, אבל בכל זאת החלטנו על ריקול גורף. בשבועות האחרונים עשינו שיפוץ במפעל, והתברר שהוא היה לא לפי הנהלים", הסביר והוסיף, "בנוסף מצאנו לפני חודש יונים במפעל, וגם פה הנהלים לא התקיימו. אנחנו בודקים הרבה דברים. תקלה שלישית הייתה כאשר קיבלנו מאחד הלקוחות שלנו תוצאות שהיו חריגות לגבי השוקולד שסיפקנו לו. התשובות שלנו היו תקינות, אבל אצלם היו חריגות ואנחנו לא בדקנו שוב, וזה גם לא בסדר".


בהמשך התייחס דרור לשאלות, והבהיר שמוצרים שאינם קשורים למפעל שבהו נמצאה הסלמונלה, יישארו על המדף וציין לגבי אותם מוצרים: "אנחנו לא מזהים שום פגיעה במכירות, אין קשר בייצור". כמו כן, הוא התייחס לשאלה מתי המפעל ישוב לפעילות סדירה: "אני לא יודע לומר כמה זמן ייקח לטפל במפעל".

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שטראוס החברה האחראית ביותר בארץ
    אי .אר 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרת האיכות הגבוהה ביותר, שאם לא כן לא היו עודים ריקול לכל מוצרים המיוצרים במפעל השוקולד אלא למוצרים בתאריכים מסויימים. אני מקווה ומאמין שיחזרו להיות טובים יותר וחזקים יותר. התרומה שלהם למוסדות חולים ונזקקים לאורך כל השנה היא ענקית . קונים את המוצרים שלכם ולא נפסיק. החברה מספר 1.
    סגור
  • 4.
    תגברו את המוקדים שלכם
    מחכה למענה 05/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביזיון כבר שבועיים אני מחכה שיתייחסו אליי לגבי ריקול, אין מענה לא בטלפון ולא במיילים. ביזיון וחרפה
    סגור
  • 3.
    אמא שלו ביקשה לנקות
    חדר הפוך 04/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חדר הפוך בלגן קיא על הרצפה פיצה קולה על הקיר ואז אמרתי זה כי יש אבק ברחוב. היא מטטמטמת אז האמינה וקיבלה את זה
    סגור
  • 2.
    עופרה
    סהר מלך שכונת התקווה 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טעויות קורות את בני אנוש ועד רבה אני אישית מקווה שתקומו שובחזקים ןתתנו לנו הצרכנים עוד הרבה רגעי אושר מהמוצרים שלכם בהצלה
    סגור
  • 1.
    אחנו לא חברים, זו לא אכזבה אלא שאט נפש
    חחחחחח 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בואי, אין לי שום אכזבה ממך. אני מאוכזב מחברים, מנשים, לא מגוף עסקי שמכר לי סחורה פגומה. מכם אני פשוט אברח
    סגור