השוק

בעקבות שינוי ארגוני בבנק הדיגיטלי: מנהלת תחום השירות עזבה

ליבי גלעד מנהלת תחום השירות בבנק הדיגיטלי של אמנון שעשוע עזבה את הבנק שנמצא במהלך ההשקה השקטה; מדובר בעזיבה של בכירה שלישית בפרק זמן קצר
ניצן כהן |  3
אמנון שעשוע (צילום ויקיפדיה, freepik)
הבנק הדיגיטלי של אמנון שעשוע מקבל היום מכה נוספת. מנהלת תחום השירות, ליבי גלעד, עזבה את תפקידה במסגרת ארגון מחדש, וזאת במהלך תקופה רגישה מאוד לבנק שנמצא במהלך ההשקה השקטה. העזיבה של גלעד שאחזה בתפקיד משמעותי בבנק - תחום השירות - היא משמעותית לבנק שאמור להיות מחולל תחרות כנושא השירות ללקוח אמור היה להיות הגיים צ׳יינג׳ר והבשורה הגדולה שלו.
 
נזכיר כי גלעד היא הבכירה השלישית שעוזבת את המערכת בתקופה הרגישה הזו עבורו כשהעזיבה המשמעותית הייתה לפני מספר חודשים, כשעזב סמנכ״ל השיווק של הבנק שהיה דמות מרכזית מאוד במערכת. לאחר מיכן עזבה בכירה נוספת שאמנם הייתה פחות קריטית לארגון אבל עדיין מדובר בבכירה שעוזבת תוך כדי השקה של הבנק.
 
נזכיר כי הבנק הדיגיטלי של אמנון שעשוע אמור להיות מחולל תחרות בענף הבנקאות שסובל מעשרות שנים של ריכוזיות. הבנק הדיגיטלי אמור להיות מחולל תחרות לא בגלל נתח השוק שהוא יכול לתפוס אלא בעצם היותו אלטרנטיבה למשקי הבית שמעוניינים בקשר רופף יותר עם הסניפים אבל מעוניינים בשירות דיגיטלי חזק.
 
הבנק הדיגיטלי נמצא מזה מספר חודשים בתהליך של השקה שקטה וצירוף לקוחות חדשים אך זה מתבצע בקצב איטי, איטי מאוד אפילו עד כדי שהוא כמעט אינו מורגש, מה שמאפשר למערכת לייצר מערכי הגנה מפניו כך שהלקוחות יחשבו פעם יוספת אם לעזוב את הבנק שלהם ולעבור אליו וכיוב׳. בסביבת הבנק הדיגיטלי אומרים כי מדובר בעזיבה טבעית של עובדים ואין מדובר בעזיבה שמשנה את מהלכי הבנק.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שעשוע לא מבין את מי הוא מעסיק שם
    יודע 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחר ושעשוע לא מהתחום, הוא לא מבין את מי הוא מעסיק
    סגור
  • באיזה מובן? לא כל כל הבנתי (ל"ת)
    מכירה 01/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איזה בנק עולב
    אורי 05/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    התחיל בצילצולים שהוא בנק העתיד. יחסוך לכל משפחה מאות שקלים בחודש ויתן שירותים שבנק אחר לא נותן. בנתיים התברר שהוא יותר יקר מכל הבנקים בעמלות בסיס, לא נותן שום שירות שבנקים אחרים לא נותנים, תאריך הפתיחה שלו לכלל השוק רק נדחה ונדחה וכל חודש עוזב שם מישהו אחר. בהתחלה התלהבתי אבל אחרי זה ירד לי ממנו לגמרי.
    סגור