השוק

הבנק הדיגיטלי נכנס לליגת העל בכדורגל: זו העסקה שנחתמה

והנה זה קורה, הבנק הדיגיטלי של אמנון שעשוע וואן-זירו, מחמם מנועים לקראת ההשקעה הרועשת שאמורה לקרות במהלך המחצית השניה של השנה; הבנק מגביר את הנוכחות הציבורית שלו וינסה לעמוד בציפיות הגדולות ממנו - לחולל תחרות
ניצן כהן | 
אמנון שעשוע (צילום ויקיפדיה, freepik)
הבנק הדיגיטלי של אמנון שעשוע, וואן-זירו מעלה הילוך לקראת ההשקעה הרועשת שצפויה אי שם במחצית השניה של השנה. הבנק הודיע כי סיכם עם מנהלת ליגת העל בכדורגל שהוא יהיה נותן החסות המרכזי כך שליגת העל בכדורגל תיקרא ליגת וואן זירו.
לא צריך להגזים בחשיבות של מתן החסות לליגת הכדורגל (זה באמת לא משמעותי יותר מידי) אבל ניתן לגזור מכך שהבנק הדיגיטלי שסבל בתקופה האחרונה מעזיבה של בכירים, חוזר למשחק וינסה לעמוד בציפיות הגדולות ממנו - לחולל תחרות בענף הבנקאות.
 
יש לציין כי הבנק הדיגיטלי כבר החל לצרף לקוחות מרשימת ההמתנה שלו שמונה כ-70 אלף ממתינים אולם הוא עדיין לא הגיע למסה כזו שתאיים באמת על הבנקים המסורתיים. בבנק הדיגיטלי מצרפים לקוחות בקצב איטי יחסית וזאת לאור הפקת הלקחים שהתבצעה מההשקה של פפר שלא הצליח לעמוד בצירוף המוני של לקוחות מה שגרם להתמרמרות שלהם ולכן בבנק הדיגיטלי מעוניינים לצרף לקוחות בקצב שיאפשר להם לתת להם את מלוא השירות ולאפשר להם להיות שבעי רצון ממה שהם מקבלים.
דירקטוריון מנהלת הליגות אישר היום (חמישי) את הסכם החסות הראשית עם ONE ZERO הבנק הדיגיטלי לשנתיים הקרובות עם אופציה לשנה נוספת. ONE ZERO יחליף בסיום העונה הנוכחית את הבורסה לניירות ערך, נותנת החסות הרשמית של הליגה בשלוש השנים האחרונות.
החל מעונת המשחקים הקרובה 22/23, תיקרא ליגת העל "ליגת ONE ZERO הבנק הדיגיטלי". החיבור בין ONE ZERO לליגה צפוי להביא לשיתופי פעולה ייחודיים שייתנו ערך ללקוחות הבנק ולאוהדי הכדורגל הישראלי.
ארז כלפון יו"ר מנהלת הליגות: "אנחנו גאים לחבור ל-ONE ZERO העומד בחוד החנית של החדשנות והטכנולוגיה בבנקאות הישראלית. בהסכם החסות החדש של הליגה אנו מייצרים חיבור בין הכדורגל לעולם של חדשנות, הייטק ופיננסים. אנחנו שמחים לקשור קשר אמיץ וחדש עם גוף שיעשה מהפיכה צרכנית בעולם הבנקאות ויהפוך בשנים הקרובות למוביל בתחומו. אני רוצה להודות בהזדמנות זאת לשותפינו בשלוש העונות האחרונות הבורסה לניירות ערך ובראשם למנכ"ל הבורסה איתי בן זאב שתמכו בנו לכל אורך הדרך ובמיוחד בתקופת הקורונה המאתגרת".
גל בר-דעה, מנכ"ל ONE ZERO הבנק הדיגיטלי: "עונת המשחקים 22/23 יוצאת לדרך סמוך להשקה הצפויה של ONE ZERO לציבור הרחב ואין עיתוי טוב מזה להשיק את ליגת ONE ZERO – הבנק הדיגיטלי, שם שמתכתב בצורה מושלמת עם הכדורגל הישראלי. ההסכם עם ליגת העל הוא חלק מתכנית החדירה שלנו לשוק כשחקן שמתכנן להיות מאד גדול ומשמעותי בשוק הישראלי ורוצה לפגוש את הקהל שלו בכלל רחבי הארץ, מצפון לדרום ולחשוף אותם להזדמנות לקבל שירותי בנקאות פרטית לכולם. אנחנו מאמינים שהשלישיה הפותחת בבנקאות הישראלית תשתנה.״
ONE ZERO הוא הבנק הראשון שקיבל רישיון מבנק ישראל אחרי מעל 43 שנה ומציע את כל השירותים הבנקאיים ובכלל זה חשבון עו"ש, כרטיסי אשראי, צ'קים, הלוואות, פיקדונות, ניירות ערך ועוד, לצד שירות ניהול כסף חכם מבוסס בינה מלאכותית על ידי בנקאים אנושיים שיהיו זמינים 24/6. ONE ZERO, הנמצא בשליטת פרופ' אמנון שעשוע, ממובילי חזון הבינה המלאכותית והרכב האוטונומי, השלים לאחרונה סבב גיוס של 120 מיליון דולר ממשקיעים בינלאומיים מובילים ובהם בנק ההשקעות יוליוס בר ונמצא בימים אלו בהשקה שקטה במסגרתה הוא מצרף בהדרגה לקוחות מתוך 75 אלף הרשומים ברשימת ההמתנה שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה