השוק

אלטשולר שחם וסאפיינס בשיתוף פעולה אסטרטגי

סאפיינס ואלטשולר שחם הודיעו על שיתוף פעולה במהלכו בית ההשקעות יעשה שימוש בטכנולוגיה של חברת התוכנה כדי להטמיע פלטפורמה לניהול השקעות
מערכת ice | 
ניסים סרוסי בקמפיין של אלטשולר שחם (צילום LEAD)
חברת התוכנה סאפיינס, הודיעה היום (שלישי) כי חתמה על חוזה אסטרטגי עם בית ההשקעות אלטשולר שחם, במסגרתו תטמיע אלטשולר שחם את ממשק "טופז" לניהול תיק הפנסיה.
באלטשולר שחם מעוניינים לשדרג את פלטפורמת ניהול הפנסיה שלהם, כאשר על פי הודעת החברות המערכת החדשה שנבחרה תספק מענה הן לצרכים העסקיים המשתנים והן לדרישות הרגולציה הישראלית, במטרה להעניק שירות גמיש ויעיל עבור המשקיעים.
 
מנכ"לית אלטשולר שחם פנסיה וגמל, ענת כנפו תבור התייחסה לשיתוף הפעולה עם סאפיינסו אמרה כי הוא נובע "מניסיונה העשיר בתחום הפנסיה והטכנולוגיה לרבות ברגולציה המקומית הישראלית". היא הוסיפה כי "הטמעת המערכת, המתבצעת בימים אלה ממש, מהווה חלק מאסטרטגית הצמיחה שלנו".
מנכ"לית סאפיינס ישראל מסרה: "אנחנו גאים בבחירתה של אלטשולר שחם להתרחב בפעילות מול סאפיינס עם פתרונותינו המתקדמים ולהצטרף לשורת לקוחותינו בתחום-הפנסיה".
כזכור, לאחרונה הודיעה סאפיינס כי היא מסכמת את שנת 2021 עם עלייה של כ-20.6%% בהכנסות (Non-GAAP) המגיעות לסכום של 463.6 מיליון דולר, ותחזיות החברה לשנת 2022 עומדות על הכנסות Non-GAAP בטווח של 495 מיליון דולר עד 500 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה