דיגיטל וטק

וואטסאפ נזכרת באיחור במה שהיתה צריכה להוסיף מזמן

האפליקציה החלה לעבוד על שינוי קטן אך חשוב שיקל על החיים של המשתמשים שחרדים לפרטיות ההודעות שלהם
יאיר מור |  3
וואטסאפ (צילום unsplash)
זה לא חדש שוואטסאפ נוטה להוסיף תכונות לא גמורות לאפליקציה, ורק אחר כך לשפר אותן בהדרגה כדי להדביק את הפערים מול המתחרות. גם היום מתגלה ניסיון הדבקת פערים כזה מצד אפליקציית התקשורת הפופולארית בעולם, כאשר אתר WABetaInfo מדווח על שינוי קטנטן שמצא בקוד גרסת הבטא החדשה שלה למכשירי אנדרואיד ששוחררה הלילה.
 
השינוי המדובר נמצא בעמוד המאפשר לבחור טיימר למחיקה אוטומטית של הודעות בשיחות לאחר יום, שבוע או שלושה חודשים, שנוסף לאחרונה תחת הגדרות הפרטיות. מתחת לאפשרויות מופיעה בגרסה העתידית, במקום הודעה על כך שהבחירה תקפה רק לגבי שיחות שיתחילו מעתה ואילך, הודעה עם הפניה לבחירה בשיחות שעליהן רוצים שהבחירה תחול. לחיצה על האפשרות החדשה מציגה את רשימת השיחות הקיימות, ומאפשרת לבחור במהירות כמה מהן כדי להחיל על כולן את המחיקה האוטומטית של הודעות.
כזכור, האפשרות למחיקה אוטומטית של הודעות נוספה לוואטסאפ רק לאחרונה, באיחור של שנים אחרי שהיתה קיימת כבר באפליקציות התקשורת האחרות של מטא (פייסבוק לשעבר) – מסנג'ר ואינסטגרם דיירקט (שבשנתיים האחרונות נסגרה ונבלעה חזרה בתוך האפליקציה הראשית של אינסטגרם). באופן אופייני, היא הושקה עם הרבה פחות אפשרויות לעומת היכולות המקבילות באפליקציות האחרות, ונראה שרק עכשיו מתחילה וואטסאפ לעבוד על השלמת הפערים הללו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    וואטסתראש
    צ'יקו 05/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיסגרו את הזבל הזה כבר. פייסבוק וואטסאפ טראש על הפנים, אין ביתחון, עוקבים אחריכם, תעסבו את הזבל הזה כבר. המטוםטמים נישארים עם הזבל הזה, והחכמים בורכים מהזבל הזה. אין כמו טלגרם, הכי טוב, הכי קל והכי בתוח!!! אולי תתעוררו כבר!!!
    סגור
  • 1.
    איך עדיין לא הוסיפו פונקציה לשליחה עתידית
    שול 05/2022/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    איך???
    סגור
  • הופ
    יעקב 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה יעזור לך
    סגור