השוק

קבוצת IAG משלימה הסכם לרכישת 150 מטוסי בואינג חדישים

קבוצת IAG שכוללת את בריטיש איירווייס, איבריה, אייר לינגוס ויולינג משלימה הסכם לרכישת 150 מטוסי בואינג 737 חדישים. לואיס גאלגו, מנכ"ל IAG: "התוספת של מטוסי בואינג 737 חדשים היא חלק חשוב מחידוש צי המטוסים והם חסכוניים יותר בצריכת דלק"
מערכת ice | 
בואינג (צילום יחצ)
קבוצת התעופה IAG, שכוללת את חברות התעופה בריטיש איירווייס, איבריה, אייר לינגוס ואחרות הודיעה אתמול (חמישי) כי היא משלימה את עסקת הענק לרכישה של עד 150 מטוסים חדשים מדגמי בואינג 737. המטוסים החדשים יאפשרו לחברות התעופה להגדיל את פוטנציאל ההכנסות ולהפחית את צריכת הדלק.
 
ההודעה של היום משלימה את ההתחייבות שנתנה IAG להזמנת מטוסי בואינג 737 בסלון האווירי של  פריז עוד בשנת  2019 וכפופה לאישור בעלי המניות של IAG.
הסכם הרכישה הוא עד 150 מטוסים חדשים, כולם מדגמי בואינג  737-8-200 ומטוסי בואינג 737-10 המתקדמים ביותר. החלטת קבוצת IAG לבחור במטוסי בואינג 737 נבעה מהקיבולת הגבוהה של המטוסים ובשל הביצועים הסביבתיים.
המטוסים החדשים ידועים בחיסכון ובניצול הדלק היעיל ביותר והם יקדמו את יעדי הקיימות של ה-IAG. 
 
לואיס גאלגו, מנכ"ל IAG: "התוספת של מטוסי בואינג 737 חדשים היא חלק חשוב מחידוש צי המטוסים המשמשים לטיסות בטווחים קצרים של  IAG. המטוסים החדשים הם מטוסי 737 מהדור החדש, חסכוניים יותר בצריכת דלק מצי המטוסים שהם יחליפו, ויאפשרו לנו להמשיך במחויבות שלנו להשיג פליטת פחמן אפסית נטו עד 2050."
הדגם הגדול, של מטוסי הבואינג ה-737-10 יכול להטיס עד 230 נוסעים בתצורה של מחלקה אחת, ויכול לטוס עד 3,300 מיילים. המטוס החסכוני בדלק יכול לכסות 99% מנתיבי התעופה קצרי הטווח שבהם טסים היום מטוסים ישנים כולל מטוסים מדגמי בואינג 757.
 
"הבחירה של קבוצת IAG בדגמי בואינג 737-8-200 ודגמי בואינג  737-10, תבטיח לחברות ניצול יעיל ורווחי ביותר  שכן שתי הגרסאות יורידו משמעותית את עלויות התפעול ואת פליטת ה-CO2", אמר סטן דיל, נשיא ומנכ"ל בואינג מסחרי.
עוד הוסיף כי "ההסכם של היום לעד 150 מטוסים, כולל 100 אופציות, הוא תוספת מבורכת של ה-737 לציי הטיסות הקצרות של IAG ומשקף את המחויבות שלנו לתמוך בהתאוששות הרשת והצמיחה העתידית של הקבוצה עם משפחת המטוסים ללא תחרות של בואינג".
ה-737 משלב את מנועי ה-CFM International LEAP-1B בטכנולוגיה העדכנית ביותר, כנפי טכנולוגיה מתקדמת ושיפורים אחרים כדי לספק את היעילות, האמינות והנוחות הגבוהה ביותר של הנוסעים בשוק החד-מעבר. משפחת מטוסי ה-737 חסכונית בממוצע ב-14% יותר ממטוסי ה-Next Generation 737 היעילים ביותר של ימינו ו-20% יותר יעילה מה-Next-Generation 737 המקוריים כשנכנסו לשירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה