השוק

מהפכה ברמי לוי: אלו הסניפים שיצטרפו ל-Wolt

רשת רמי לוי בשכונה מצטרפת לפלטפורמת המשלוחים Wolt, עם 5 סניפים בתל אביב, הרצליה, נתניה, כפר סבא ופתח תקווה. ההצטרפות של רמי לוי בשכונה היא חלק מההתרחבות של Wolt למשלוחי הסופר המיידיים. מפיילוט ראשוני, הפריטים המבוקשים ביותר היו ירקות טריים, חלב, גבינת קוטג׳ וביצים

מערכת ice |  2
רמי לוי בשכונה מצטרפת לפלטפורמת המשלוחים Wolt (צילום יחצ, פייסבוק/ רמי לוי בשכונה, פלאש 90/ יונתן זינדל)
אחרי שבועות של פיילוט ראשוני מוצלח, 5 סניפי רשת רמי לוי בשכונה פועלים באפליקציית Wolt: הסניפים ממוקמים בתל אביב, פתח תקווה, הרצליה, כפר סבא ונתניה. בהמשך יורחב השירות לסניפים נוספים ברחבי הארץ.
רמי לוי בשכונה מציעים באפליקציית Wolt מגוון של קרוב ל-2,000 פריטים, בהם מוצרי חלב, פירות וירקות, מוצרי מזווה, משקאות אלכוהוליים ועוד. זמן המשלוח מוערך בכחצי שעה ודמי המשלוח ייקבעו בהתאם למרחק מבית הלקוח, בטווח שבין 10 ל-20 שקל.
 
בשבועות האחרונים נערך פיילוט ראשוני של הסניפים השונים באפליקציית Wolt, ובעקבות ההצלחה התרחבה פריסת הסניפים. הפריטים המבוקשים ביותר בסניפי הרשת הם ירקות טריים, חלב, גבינת קוטג׳, ביצים וקולה זירו והשעות בהן מזמינים רוב הלקוחות שעות הבוקר, בין 8:00 ל10:00 וכן שעות אחר הצהריים, בין 15:00 ל-17:00.
הראשונים להנות ולהזמין הם תושבי תל אביב, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה, קריית אונו, גבעת שמואל, נתניה, עמק חפר, הרצליה, רמת השרון, כפר סבא, רעננה והוד השרון. רמי לוי בשכונה היא רשת סופרמרקטים שכונתיים המונה 23 סניפים בפריסה ארצית, מבאר שבע בדרום ועד חדרה בצפון. הרשת מתמקדת במחירים משתלמים וסטנדרט של טריות ושירות אישי לכל לקוח. 
צעד זה מגיע כחלק מההרחבה המשמעותית של פעילות הקמעונאות בWolt מעבר למשלוחים ממסעדות. כיום כבר ניתן לראות מאות חנויות בתחומים שונים כמו סופרמרקטים ומצרכי מזון, פארם וביוטי, מעדניות, אלכוהול, פרחים, מאפיות, מזון וציוד לבעלי חיים, צעצועים, מתנות, כלי בית, ספרים ועוד. Wolt מרחיבה בחודשים האחרונים את תחום משלוחי הסופר המיידיים ובין הרשתות שכבר ניתן למצוא באפליקציה: סופר יודה, Yellow, ויקטורי ומאמא דלי.
ישראל אברהמי, מנהל מכירות ריטייל, Wolt ישראל: ״משלוחי הסופר המיידיים והמעבר לקניה יומיומית  הם העתיד של עולם המשלוחים ואנחנו מזהים את הצורך של הלקוחות בחווית צריכה אשר מתמקדת בטריות, איכות ומהירות כמגמה שתלך ותגבר בשנים הקרובות. ההצטרפות של ׳רמי לוי בשכונה׳, רשת סופרים עם פריסה במרכזי ערים, היא התחזקות משמעותית לקטגוריית הסופרים שתופסת מקום מרכזי באפליקציה שלנו. נמשיך לעבוד קשה כדי להרחיב ולפתח את קטגוריית מוצרי המכולת, ולהשקיע בפיתוחים טכנולוגיים שיתמכו בכך, בין היתר בשיפור חווית הלקוח, מהירות ודיוק הליקוט ובהיערכות אופרטיבית בקרב השליחים״.
אלי בן ברון, מנהל שיווק רמי לוי בשכונה: ״אנחנו מברכים על החיבור המצוין בין התפיסה השירותית שלנו לפלטפורמה של Wolt. רשת רמי לוי בשכונה חרטה על דגלה 3 מטרות משמעותיות: להיות רשת הסופרים השכונתיים המשתלמת ביותר, לספק יום יום את הירקות והפירות המובחרים ביותר ולתת את השרות הטוב ביותר ועם יחס אישי לכל לקוח. יחד עם Wolt נוכל לספק את השירות בסטנדרט הגבוה ביותר ובמשלוח מיידי״
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רעננה משה וילנסקי 70 (ל"ת)
    דוד גולדברג 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    וולט זה חברה מאוסה ובריונית
    עמי 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רומסים את הולכי הרגל ומשתלטים על המרחב הציבורי חברה רעה
    סגור