שיווק ופרסום

וולט מציגה שירות חדש : אלו המוצרים שתשווק בעצמה

חברת המשלוחים וולט השיקה חנות וירטואלית לקראת מצעד הגאווה כחלק משיתוף פעולה עם ארגון איגי: אלו המוצרים החדשים שתשווק
מערכת ice | 
שליח וולט בירושלים (צילום וולט)

חודש הגאווה יגיעו לשיאו במצעד השנתי בתל אביב שיערך בשישי, לצד הערכים החברתיים והפעילויות הציבוריות, יותר ויותר חברות מסחריות מנצלות את המועד כדי להשיק ,לקדם מוצרים שונים. אחת החברות המוכרות שעושה זאת השנה היא פלטפורמת המשלוחים "וולט" שהודיעה על שיתוף פעולה עם ארגון הנוער הגאה "איגי" במהלכו תושק חנות וירטואלית שמוכרת ציוד גאה לקראת המצעד.
 


 בין היתר ניתן למצוא ערכה למצעד שכוללת תיק, כובע, צבעי פנים , דגלים מסוגים וגדלים שונים, פריטי ביגוד ואביזרים לחיות מחמד. בנוסף, ניתן לרכוש מוצרי תוכן כמו משחק קלפי רביעיות גאווה וספר הילדים הטרנסי הראשון.

בחברה מציינים כי הפרויקט נולד כיוזמה של עובדי וולט שפעילים בקהילה הגאה, יחד עם ראשי ארגון איגי, וכך פותח הקונספט של חנות מרצ׳נדייז לחודש הגאווה. ״שיתוף הפעולה עם וולט עוזר לנו להגיע עם הגאווה שלנו לכל בית, להנגיש את השמחה, את האהבה ואת הפתיחות. החיבור למותגי ענק ולעשייה כלכלית משמעותית הוא אבן דרך חשובה בעשייה למען שיוויון והכרה ואני מאוד שמח על שיתוף הפעולה עם וולט למען הנוער הגאה״.  מסר, עופר נוימן, מנכ״ל איגי.
 


גם שיאן המל, מצוות הקמואנאות בוולט, "פעילה בקהילה, התייחסה לפרויקט השיווקי, ואמרה: ״באנו עם הרעיון המשותף הזה מתוך רצון לעשות משהו טוב בחודש הגאווה, שיענה על צורך אמיתי למוצרים המדהימים האלה״

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה