תקשורת ומדיה

הקהילה הגאה והדרוזים לא מעניינים: הכנסת ריקה ביום ההוקרה

השרים חסרי סבלנות ומחכים לנאום שלהם כדי ללכת, חברי הכנסת מגיעים רק לדבר על פועלם ומייד מסתלקים, וככה נשארה הכנסת ריקה כמעט לגמרי  ביום ההוקרה לנעל"ה, יום לאומי לתרומתה ופועלה של העדה הדרוזית, וציון יום זכויות הקהילה הגאה. נזכיר: זהו יום עבודה רגיל של נבחרי הציבור

מערכת ice | 
כנסת ריקה (צילום מסך)
הכנסת מציינת היום (שלישי) ציון יום הוקרה לנעל"ה, לפועלה של העדה הדרוזית ויום זכויות הקהילה הגאה, אך פרט לאלו שבאו לנאום ומייד הלכו, מליאת הכנסת ריקה מתמיד במה שנראה כיחס המביש של נבחרי הציבור. דבר המעיד על חשיבות שקיפות זמני הנוכחות של חברי הכנסת.
הכנסת פתחה בצהריים את יום ההוקרה לתכנית נעל"ה, שנפתח עם נאום של ח"כ טטיאנה מזרסקי מיש עתיד, אחריה גם ח"כ אלכס קושניר מישראל ביתנו, ח"כ משה אבוטבול מש"ס, ח"כ יום טוב כלפון מימינה וח"כ יולי אדלשטיין מהליכוד. שרת העלייה והקליטה, פנינה תמנו שטה עלתה גם היא לשאת דברים. מייד לאחר שנגמר יום ההוקרה, נעלמה השרה והחכ"ים, ועברו לציון יום אחר.
היום לאומי לתרומתה ופועלה של העדה הדרוזית היה הבא בתור. יו"ר הכנסת מיקי נשא דברים מרגשים: "עדה גאה, אצילה, ישראלית בכל רמ"ח אבריה. העדה עמדה לצידו של היישוב היהודי לפני הקמת המדינה ולחמה לצידה בכל מלחמות ישראל". עלו לדבר: ח"כ פטין מולא מהליכוד, ח"כ מופיד מרעי מכחול לבן, ח"כ עלי סלאלחה ממרצ, ח"כ ענבר בזק מיש עתיד, וח"כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת וח"כ משה אבוטבול מש"ס, ח"כ מאיר יצחק הלוי סגן שרת החינוך מתקווה חדשה, וסיים השר במשרד האוצר מישראל ביתנו - חמד עמאר. וגם לאחר סבב השיחות, נעלמו השר ורוב חברי הכנסת לפני יום ההוקרה הבא.
לאחר מכן החלו בציון היום זכויות הקהילה הגאה, עם פתיחת הציון בנאומו של ח"כ איתן גינזבורג מכחול לבן, לאחר מכן ח"כ אבתיסאם מראענה מהעבודה וח"כ גבי לסקי ממרצ, וח"כ יוראי להב הרצנו מיש עתיד. קל לנחש מה יקרה עם סיום הציון לזכויות הקהילה הגאה: חברי הכנסת יסיימו לספר על החשיבות ועל פועלם, וגם הם ימהרו ללכת. ככה נשארה הכנסת יתומה משרים וחברי כנסת ביום עבודה רגיל לכל דבר.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה