השוק

ראדא מפרסמת אזהרת רווח והמניה צוללת בכ-13%

ראדא צופה שהכנסות הרבעון יסתכמו ב-22.5 מיליון דולר, נמוכות משמעותית מתחזית האנליסטים שצפו ליותר מ-36 מיליון דולר; מנכ"ל החברה: "ההכנסות מתקסלות בקצב איטי יותר"
ניצן כהן |  3
דב סלע (צילום סיון פרג')
ראדא, אחת החברות המעניינות בבורסה בתל אביב מפרסמת היום אזהרה לפיה הכנסות הרבעון השני יהיו נמוכות משמעותית מהתחזיות של האנליסטים ויהיו נמוכות מעט מההכנסות ברבעון הראשון של השנה. מהדיווח של ראדא עולה כי היא צופה שהכנסות הרבעון ינועו סביב 22.5 מיליון דולר וזאת לעומת תחזית האנליסטים שצפתה להכנסות גבוהות מ-36 מיליון דולר.
ראדא עוסקת באחד התחומים החמים היום בעולם התעשיות הביטחוניות וזה מערכות רדאר טקטי נמכרה לא מכבר לפי שווי חברה של 775 מיליון דולר. מאז שהודיעה החברה על המכירה המניה מאבדת גובה. ראדא נסחרת היום לפי שווי חברה של פחות מ-400 מיליון דולר.
 
דב סלע, מנכ"ל ראדא מסר: "לוקח לנו זמן ארוך יותר להתאושש מאי העברת התקציב ותקצוב הביניים על סמך השנה הקודמת בארה"ב. ההזמנות מתקבלות בקצב איטי יותר וההכנסות מהשוק האמריקאי מושפעות באופן דומה.
"מאידך, אנו נרגשים מהמיזוג הצפוי עם חברת Leonardo DRS האמריקאית. החברה המאוחדת שלנו תהיה שחקנית מובילה בתחום האלקטרוניקה הביטחונית עם יכולות לתת מענה למגוון רחב של צרכים מבצעיים בעלי שיעורי צמיחה גבוהים. אנו סמוכים ובטוחים כי מיזוג זה הוא הדבר הנכון עבור ראדא ובעלי המניות שלה, בהיותו סינרגטי מאוד לשני הצדדים.
"אנו מצטרפים לחברת אלקטרוניקה ביטחונית מובילה בה ראדא תמשיך להוות נדבך חשוב. צבאות באירופה, בארה"ב וברחבי העולם מסיקים מסקנות משמעותיות מהפלישה לאוקראינה ונותנים חשיבות גוברת למערכות הגנה על כוחות המשלבות את המכ"מים שלנו. אנו מאמינים כי היכולת של ראדא לעמוד ביעדי הצמיחה שלה לטווח הארוך תתאפשר ביתר שאת באמצעות חיבור לקבוצה גדולה בתחום הביטחון".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ראדא חברה מעולה ! זה זמן נדיר להשקיע בה בענק !
    שי לפידות 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש delay אבל אין טחפת ספק שהשם ראדא יהיה מוכר היטב בכל העולם בשנים הקרובות ממש
    סגור
  • DRS
    אתה לא יודע 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראדא תחדל להתקיים בסוף השנה ותהפוך להיות חלק מdrs
    סגור
  • 1.
    בלון נפוח (ל"ת)
    ראדא ראדא דה 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור