השוק

מכה לאמזון: זו ההחלטה הקשה שקיבלה עקב ירידה במכירות

אמזון החלה לצמצם את מספר המוצרים שהיא מוכרת תחת המותגים שלה, זאת על רקע ירידה חדה במכירות החברה
מערכת ice |  1
אמזון (צילום Unsplash)
אמזון החלה לצמצם את מספר המוצרים שהיא מוכרת תחת המותגים שלה, זאת על רקע ירידה במכירות החברה, כך דווח אמש (חמישי) בוול סטריט ג'ורנל. החברה דנה גם באפשרות לצאת מכל עסקי המותג הפרטי כדי להקל על הלחץ הרגולטורי.
עם זאת, אמזון אמרה שהיא מעולם לא שקלה לסגור את חברת המותג הפרטי שלה. "אנחנו ממשיכים להשקיע בתחום הזה, בדיוק כפי שרבים מהמתחרים הקמעונאיים שלנו עשו במשך עשרות השנים וממשיכים לעשות גם היום", אמר דובר החברה.
 
הנהלת החברה גם הורתה לצוות המותג הפרטי שלה במהלך ששת החודשים האחרונים לחתוך את רשימת הפריטים ולא לארגן מחדש רבים מהם, תוך כדי דיון בהפחתת מאגר המוצרים בארה"ב ביותר ממחצית. ההחלטה הגיעה לאחר סקירה של העסק על ידי דייב קלארק, מנכ"ל ותיק באמזון שנכנס לתפקיד נשיא עסקי הצרכנות העולמיים בינואר 2021.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מותג פרטי
    רוברט 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שם מכובס לכל הרעיונות והפריטים הכי נמכרים של יזמים קטנים שנפלו כי עבדו אם האתר.
    סגור