השוק

בן אנד ג'ריס מתעקשת על עמדה פרו-פלסטינית, ולא הגיעה לפשרה עם יוניליוור

בן אנד ג'ריס ויוניליוור לא הגיעו לפשרה בדבר מכירת העסק לזכיין הישראלי. יצרנית הגלידות ממשיכה להתעקש על עמדה פרו-פלסטינית, וחוטפת ביקורת ממנכ"ל יוניליוור
מערכת ice |  6
בן אנד ג'ריס (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בן אנד ג'ריס וחברת האם יוניליוור לא הגיעו להסכמה מחוץ לכותלי בית המשפט על מחלוקת על מכירת העסק הישראלי של יצרנית הגלידות לבעל הרישיון בישראל, אבי זינגר. כך מדווח מקור לסוכנות הידיעות רויטרס.
יצרנית הגלידות העולמית תבעה החודש את יוניליוור כדי לחסום את מכירת העסק הישראלי לבעל הרישיון, אבי זינגר, ואמרה כי יוניליוור הבטיחה לבן אנד ג'ריס את הזכות להגן על המותג שלה בעת רכישת החברה בשנת 2000.
 
חברת בן אנד ג'ריס, שבסיסה בברלינגטון, ורמונט, אמרה בשנה שעברה שהיא מפסיקה את המכירות ב"שטחים הפלסטיניים הכבושים על ידי ישראל" מכיוון שהיא "לא עולה בקנה אחד" עם ערכיו, מהלך שהוביל בסופו של דבר למכירה לזינגר.
בן אנד ג'ריס ויוניליוור הסכימו באמצע יולי לנסות להגיע לעסקה מחוץ לבית המשפט עד ה-28 ביולי (אתמול), אך השיחות לא הניבו הסכמה מכיוון שבן אנד ג'ריס לא רוצה "להתקפל" על עמדתה לגבי זכויות האדם הפלסטיניות, אמר המקור.
 
מנכ"ל יוניליוור, אלן ג'ופ, אמר השבוע בשיחת הרווח הרבעונית של החברה כי "העתיד של בן אנד ג'ריס בטווח הארוך הוא חלק בלתי נפרד מיוניליוור. יש מספיק סוגיות של צדק חברתי שבהן יכולה בן אנד ג'ריס לתמוך בלי לנדוד לאזורים של גיאופוליטיקה".
הצהרותיו של ג'ופ נאמרו במהלך הגישור, אמר המקור. יוניליוור אמרה בעבר שלבן אנד ג'ריס הייתה הזכות לקבל החלטות לגבי המשימה החברתית שלה. המהלך זכה כזכור, לגינוי על ידי ישראל והביא לכך שכמה משקיעים מכרו את המניות או האג"ח שלהם בחברה. מכירת העסק לבעל הרישיון המקומי אבי זינגר תהפוך את מוצרי הגלידה לזמינים שוב ברחבי ישראל.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מי צריך גלידה אנטישמית יש הרבה גלידות בעולם (ל"ת)
    ארי 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    שלא ימכרו בארצות הברית בשטחי האינדיינים (ל"ת)
    רחמים 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ....
    .... 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז אתה מבין מה המדינה שלך עשתה ...
    סגור
  • 2.
    טוב מאד. כן ירבו! (ל"ת)
    יובל פטריוט 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    הפלסטינים
    ת 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    7 0
    עוד לא הבינו שאין עם פלסטיני, הפלסטינים הם ירדנים שהגיעו לארץ ישראל לפני קום המדינה. הגיע הזמן שיחזרו לירדן
    סגור
  • זה נכון בגדול, תיקון קטן - המון הגיעו מכל מדינות ערב
    חצ 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש מלא שהגיעו ממצרים, ערב הסעוגית, לבנון וסוריה לא רר ירדם, יש גם עדויות שחלקם אפילו יהודים שאבותיהם חיו פה , והם נטמעו והתבוללו באוכלוסיה שהקיפה אותם.
    סגור