השוק

רשת המסעדות בצעד מבורך: סניף מונגש לעיוורים

רשת המסעדות BBB הכריזה על שיתוף פעולה עם אפליקציית RightHear אשר תנגיש את הסניפים עבור לקוחות עיוורים ומוגבלי ראייה
מערכת ice | 
BBB (צילום אסף)
קבוצת BBB, החלה בתהליך הנגשה לכ- 100 מסעדותיה ברחבי הארץ, לרווחת קהילת ציבור העיוורים ולקויי הראייה, בהשקעה המוערכת בכ- 500 אלף שקלים לשנה. לאור כך בימים אלה הכריזה הקבוצה על פיילוט בשיתוף האפליקציה הישראלית RightHear.
 
הפיתוח אמון על הפיכת חללים ציבוריים לנגישים עבור קהל זה ומאפשר לעדכן את התוכן המושמע בעזרת טכנולוגיה יחודית, המאפשרת למשתמש להתמצא במרחב באופן עצמאי לחלוטין, ללא סיוע של צוות המסעדה או לקוחות אחרים באזור.
  
מסעדות הקבוצה המשתתפות בפיילוט - מסעדות BBB ברחובות, קריון ובאר שבע, וסניפי מוזס שופ באשקלון, הרצליה וחולון. מסעדות אלה עוברות התקנה של חיישנים מטעם האפליקציה, וכך, הלקוח המשתמש בה, יוכל לקבל מידע בנוגע לכניסה למסעדה, דרך ההגעה לשולחן, לחדרי הנוחיות וכו'. כמו כן, האפליקציה תתחבר לאתר המותאם של הרשת הספציפית, ודרכה יוכלו הלקוחות להאזין להקראת אודיו של התפריט השונים.

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB מסרה: "אנחנו שמחים על האפשרות להעניק לציבור המשתמשים באפליקציה, אירוח מלא במסעדה, ללא צורך בעזרה משום גורם, ולהתנהלות עצמאית לחלוטין. מבחינתנו מדובר בנדבך נוסף, בהפיכת החברה הישראלית לשווה יותר, נגישה יותר, מתאימה יותר לכל האוכלוסיות החיות בה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה