השוק

אמיתי לגמרי: גלידות בטעם קטשופ ומיונז עכשיו בחנויות

גלידות של היינץ או בטעם שעועית הייתם מעזים לנסות? בריטניה חוגגת את פרויקט הגלידה והלקוחות לא מפסיקים להתלהב
מערכת ice |  1
הגלידות החדשות (צילום REUTERS/Maja Smiejkowska)
יש אנשים בלונדון שמנסים טעמי גלידה ייחודיים למדי, בטח כשהם עוברים את הקיץ החם ביותר אי פעם. פרויקט הגלידה החדש של בריטניה מורכב ממספר טעמי גלידה לא מסורתיים. טעמים אלה כוללים מספר תבלינים או פריטי מזון אחרים שנמצאים בדרך כלל במזווה של אדם, כגון קטשופ, מיונז ושעועית אפויה.
"אז זהו פרויקט הגלידה שנוצר על ידי אניה הינדמרש, אז כל זה עוסק בהעלאת הטעמים היומיומיים", אמרה האנה וורן, שותפה קמעונאית בספק גלידה. "אז לקחנו קלאסיקות בריטיות של ארונות חנויות והפכנו אותן לגלידות, אז יש לנו טעמים כמו שעועית אפויה של היינץ, מאיו, קטשופ, יש לנו גם Quaker Rolled Oats, PG Tips, כל הדברים המהנים שבדרך כלל מקבלים. ארון החנות שלך," היא המשיכה.
 
הלקוחות התלהבו מלנסות את טעמי הגלידה יוצאי הדופן. "באנו מוקדם הבוקר, כל כך התרגשנו כל היום והיינו צריכים לבוא ולנסות את כל הטעמים המדהימים האלה", אמרה הלקוחה אדריאן קונוויזר. "אני כל כך התרשמתי, זה כל כך כיף וזה נהדר לילדים וכן, התרגשנו".
פרויקט הגלידה יימשך עד ה-28 באוגוסט. "ניסיתי מיונז וקטשופ עד כה. המיונז לא היה טוב. הקטשופ קצת יותר טוב, אבל הם לא מתוקים כמו שהייתי רוצה כי יש לי די מתוק", אמרה הלקוחה סאליה לדג'יסטר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הרמה שלכם כל כך נמוכה
    ארון חנות 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רשנראה שאתם מתרגמים כתבות מחול באמצעות גוגל טרנזלייט. להלן דוגמא:" אז לקחנו קלאסיקות בריטיות של ארונות חנויות והפכנו אותן לגלידות, אז יש לנו טעמים כמו שעועית אפויה של היינץ, מאיו, קטשופ, יש לנו גם Quaker Rolled Oats, PG Tips, כל הדברים המהנים שבדרך כלל מקבלים. ארון החנות שלך,"".
    סגור