השוק

אילון מאסק שיקר? מכר מניות טסלה ב-6.9 מיליארד דולר

על אף שהבטיח לפני שלושה חודשים כי לא צפויות מכירות נוספות של מניות החברה מצדו, האיש העשיר בעולם מכר למעלה מ-7 מיליון מניות עבור סכום עתק
מערכת ice |  1
אילון מאסק (צילום Victor Gonzalez Couso /flickr, unsplash)
אילון מאסק מכר במהלך השבוע האחרון מניות טסלה בשווי של כ-6.9 מיליארד דולר, לפי מסמכים חדשים של רשות ניירות ערך, בהפרשה מפתיעה שמגיעה יותר משלושה חודשים לאחר שהאיש העשיר בעולם אמר כי "לא מתוכננות מכירות נוספות של טסלה".
מאסק מכר יותר מ-7.9 מיליון מניות בעשרות עסקאות בין שישי לשלישי, במחיר ממוצע של 875 דולר למניה, לפי המסמכים. המיליארדר יהיה חייב בסכום מוערך של 1.65 מיליארד דולר במסי רווחי הון פדרליים מהמכירה, מה שיותיר כ-5.25 מיליארד דולר במשכורת הביתה. לא ברור למה מאסק בחר למכור - הוא לא הגיב מיד לבקשת תגובה מפורבס.
 
יותר מ-31 מיליארד דולר. זה כמה מניות טסלה מאסק חיסלה בסדרת מכירות. בניגוד לעסקאות קודמות, המכירות של מאסק השבוע היו בלתי צפויות. מנכ"ל טסלה רמז על מכירותיו בסוף 2021 בציוץ של נובמבר, והוא גייס כ-8.5 מיליארד דולר בקרנות לפני מס בסדרה של מכירות באפריל לאחר שחתם על עסקה של 44 מיליארד דולר לרכישת טוויטר.
8.5 מיליארד הדולר היו אמורים ללכת לרכישה, אך מאסק ויתר על העסקה בחודש שעבר בגלל חששות לכאורה לגבי מספר הבוטים וחשבונות הספאם המאכלסים את הפלטפורמה. טוויטר הגיבה במהירות על ידי הגשת תביעה נגד מאסק בבית המשפט של דלאוור בניסיון לאלץ את העסקה לממש. משפט אמור להתחיל ב-17 באוקטובר אם שני הצדדים לא יגיעו להסדר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האיש גר בדירת 45 מטר ו3 חדרים
    תרדו ממנו 08/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזהו גם הבית היחיד שיש לו, מה שאומר שהוא משך 7 מיליארד כי כנראה שהיה צריך את הכסף לפרויקטים שלו
    סגור