השוק

טיב טעם מסכמת רבעון עם הכנסות ב-410 מיליון שקל

טיב טעם מסכמת את הרבעון השני עם צמיחה ושיפור בכל הפרמטרים התפעוליים. ההכנסות ברבעון השני לשנת 2022 הסתכמו בכ-410.2 מיליון שקל, גידול בשיעור של כ- 4.6% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. בחציון הראשון של השנה, לעומת זאת, נרשמה ירידה בהכנסות החברה בשיעור של כ-2%

מערכת ice | 
חגי שלום מנכ"ל טיב טעם (צילום אסף לב, Magma Images)
קבוצת טיב טעם פרסמה היום (חמישי) את תוצאות הדו"חות הכספיים שלה לרבעון השני ולחציון לשנת 2022. עפ"י הדו"חות, סך הכנסות הקבוצה ברבעון השני של השנה הסתכמו בכ- 410.2 מיליון שקל, בהשוואה לכ- 392.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ- 4.6%. הצמיחה נובעת מגידול במכר הן במגזר הקמעונאות והן במגזר התעשייה. ב-6 החודשים הראשונים של השנה הסתכמו הכנסות הקבוצה בכ- 777.2 מיליון שקל, בהשוואה להכנסות בסך כ- 793 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, ירידה בשיעור של כ- 2%.
הרווח לתקופה ברבעון השני בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד עלה בכ- 8.7% והסתכם בכ- 19.9 מיליון שקל. בחציון הראשון של השנה הרווח ירד בכ- 11.9% לעומת החציון לשנת 2021 והסתכם בכ- 31.4 מיליון שקל.
 
הרווח הגולמי של הקבוצה ברבעון השני של השנה הסתכם בכ- 134.7 מיליון שקל, בהשוואה לכ- 130.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול בשיעור של כ- 3.6% . בחציון הראשון הסתכם הרווח הגולמי בכ- 255.3 מיליון שקל, ירידה של כ- 3.4%, לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
הרווח התפעולי של החברה ברבעון השני של השנה עלה בכ- 11.8% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והסתכם בכ- 31.7 מיליון שקל. הרווחיות התפעולית עלתה לכ- 7.7% מהיקף ההכנסות לעומת כ- 7.2% ברבעון המקביל. בחציון הראשון של השנה הסתכם הרווח התפעולי בכ- 52.3 מיליון שקל, ירידה של כ- 10.4% בהשוואה לחציון לתקופה המקבילה אשתקד, שנבעה בעיקר ממגזר הקמעונאות. הרווחיות התפעולית ירדה בתקופה זאת לכ- 6.7% לעומת כ- 7.4% בתקופה המקבילה.
הפדיון והפדיון למ"ר בחנויות זהות ברבעון השני של השנה עלה בכ- 2.5% ובכ-2.9% בהתאמה, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. ב-6 החודשים הראשונים של השנה הפדיון והפדיון למ"ר בחנויות זהות ירדו ב-5.6% וב- 5.3% בהתאמה. 
חגי שלום, המנכ"ל ובעל השליטה, התייחס לתוצאות הדוחות הכספיים: "אנו גאים לסכם רבעון מוצלח עם המשך צמיחה ושיפור הרווחיות. תוצאות הרבעון הושפעו מעיתוי חג הפסח וזאת על אף עליה בתנועת הנוסעים לחו"ל במהלך החג ולאחריו. קיימת עליה בפדיון ובפדיון למ"ר בחנויות זהות וזאת תוך שיפור ברווחיות התפעולית חרף התייקרות התשומות בענף. אנו נערכנו לתקופה זאת ע"י ניהול הדוק ויומיומי של ההוצאות. המשכנו בחיזוק מנועי הצמיחה באון ליין ובגידול עקבי במועדון הלקוחות וזאת תוך שמירה על התוכנית האסטרטגית הכוללת שינוי בתפיסת המחיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה