כסף וצרכנות

טיב טעם ברבעון לא מרשים: כך ירדו הכנסות הרשת

רשת הקמעונאות סיכמה את הרבעון הראשון של 2022: ההכנסות הסתכמו בכ-367 מיליון שקלים לעומת כ- 400.8 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. חגי שלום, המנכ"ל ובעל השליטה: "החברה תמשיך להתרחב ובהמשך השנה נפתח 5 סניפים נוספים"
מערכת ice |  1
טיב טעם מודיעין (צילום יחצ)
טיב טעם מסכמת את הרבעון הראשון לשנת 2022 עם דוח כספי לא מרשים במיוחד. ההכנסות ברבעון הראשון הסתכמו בכ-367 מיליון שקלים לעומת כ- 400.8 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הפדיון והפדיון הממוצע למ"ר בחנויות זהות ברבעון הראשון ירדו בכ-13.4% ובכ-13% בהתאמה בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד.
עם זאת, ביחס לרבעון הראשון של שנת 2020, הפדיון למ"ר עלה ב- 4.1% ובכ-4.2% בהתאמה. הרווח הנקי ברבעון הראשון הסתכם בכ-11.6 מיליון שקלים בהשוואה לכ-17.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל.
מועדון הלקוחות גדל בכ-30% ביחס לאשתקד וכולל כ- 442 אלף חברים. החברה תחלק דיבידנד רבעוני בסך של כ- 3.5 מיליון ש"ח אשר ישולם בחודש יוני. החברה ביצעה רכישה עצמית של מניות החברה ברבעון הראשון בסך של 593,991 מניות ובתמורה כוללת של כ-5.7 מיליון שקלים.
חגי שלום, המנכ"ל ובעל השליטה מסר: "אנו מסכמים רבעון אשר הושפע מעונתיות, ממועד חג הפסח ומביצועים חזקים במיוחד ברבעון המקביל עקב השפעת נגיף הקורונה. עם זאת, גם בתקופה זאת, עמדנו ביעדי התקציב שהצבנו לקבוצה לרבעון הראשון  וזאת תוך ניהול הדוק של התשומות ודגש על מנועי הצמיחה הן במגזר הקמעונאות והמשך צמיחה בערוץ האונליין והן במגזר התעשייה ועליה במגזר בכל המדדים. אנו ממשיכים לפעול בהתאם לתוכנית האסטרטגית. החברה תמשיך להתרחב ובהמשך השנה נפתח 5 סניפים נוספים. בנוסף אנו ממשיכים לחזק את מועדון הלקוחות אשר גדל בכ-30% ביחס לרבעון המקביל והסתכם לכ-442 אלף חברים. 
עוד הוסיף: "מגזר התעשייה ממשיך לצמוח ולהוות רגל חזקה בהתרחבות החברה בשנים הבאות. התמקדותנו בקטגוריות הרווחיות באה לידי ביטוי גם ברבעון זה ואנו פועלים לשמירה על מגמת הצמיחה וביסוס מעמדה כחברה מובילה, איכותית וייחודית. נמשיך לפעול לשמירת יתרונותיה הייחודיים של הרשת, תוך פיתוח מנועי הצמיחה בתחומי הליבה, קמעונאות ותעשייה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא ידעתי שהם מוכרים חזירים
    צחי 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאחר שגילית זאת אני לא נכנס יותר.
    סגור