מינויים

גיל לין נבחר לתפקיד מנכ''ל איגוד התעשייה הקיבוצית

דירקטריון איגוד התעשייה הקיבוצית בחר בגיל לין ואישר את המלצת יו"ר האיגוד, יונתן בשיא. לין יחליף את מרים דרוק שמונה למנכ"לית פארק העסקים שיקום בקיבוצה. לין: "אדאג להבטחת עתיד התעשייה בקיבוצים בכלל ובפריפריה בפרט"
מערכת ice | 
גיל לין, מנכ''ל איגוד התעשייה הקיבוצית (צילום דודי מוסקוביץ')
דירקטוריון איגוד התעשייה הקיבוצית אישר את המלצתו של יונתן בשיא, יו"ר איגוד התעשייה הקיבוצית, ובחר היום (שני) בגיל לין למנכ"ל האיגוד. לין יחליף בתפקיד את מרים דרוק שעוברת לתפקיד מנכ"לית פארק העסקים יקום אשר בקיבוצה.
גיל לין (56), חבר קיבוץ משמר העמק, כיהן בחמש השנים אחרונות בתפקיד המשנה למזכ"ל התנועה הקיבוצית ומשמש כדירקטור במספר ארגונים. הוא כיהן במגוון תפקידי ניהול, ביניהם מנכ"ל חברת התוכנה אידאה מערכות מידע, מזכיר הקיבוץ וחבר ההנהלה הכלכלית של קיבוץ משמר העמק אשר בבעלותו גם חברת תמה – החברה הקיבוצית השנייה בגודלה. התעשייה הקיבוצית מהווה כ- 75% מהכנסות הקיבוצים, והיא גורם משמעותי בתעסוקה בפריפריה.
גיל לין אמר לאחר בחירתו כי: "חיזוקה של התעשייה הקיבוצית, קידום החדשנות וטיפוח האחריות החברתית של מפעלים אלה, הוא אינטרס הן של הקיבוצים והן של המדינה ואני מתכוון לפעול בתפקידי לחיזוקה של התעשייה ולהבטחת עתיד התעשייה בקיבוצים בכלל ובפריפריה בפרט".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה