השוק

קבוצת ברנד מפרסמת את דו"ח הרבעון ומציגה גידול של 25%

החברה פרסמה הבוקר (ראשון) את הדו"ח לרבעון השני של 2022 ומציגה עלייה משמעותית של עשרות אחוזים במספר תחומים, כמו כן החברה הציגה גידול של 57.7 מיליון שקלים ביחס לרבעון המקביל
מערכת ice | 
גרפים (צילום freepik)
קבוצת ברנד, פירסמה הבוקר (ראשון) את התוצאות הכספיות לרבעון השני ולחציון הראשון של 2022. הקבוצה, שהשלימה ב-2021 מיזוג בין חברת ברנד תעשיות לחברת מרגל מערכות, מדווחת על גידול בהכנסות, עלייה ברווח התפעולי וברווח הנקי ומעבר לרווח במגזר התעשייה. הכנסות הקבוצה ברבעון הסתכמו בכ-72.3 מיליון שקלים, גידול של 25% לעומת הכנסות בסך 57.7 מיליון שקל ברבעון המקביל.
 
הגידול נובע בעיקר מהצמיחה במחזור המכירות של מגזר התעשייה. בחציון הראשון של 2022 הסתכמו הכנסות הקבוצה בכ-134.6 מיליון שקל, גידול של 45.9% ביחס להכנסות בסך 92.3 מיליון שקל בחציון הראשון של 2021.
במגזר התעשיה, הכולל ייצור, עיבוד והרכבה של קונסטרוקציות פלדה ומוצרי מתכת, לרבות קונסטרוקציות פלדה, מתקני אנרגיה, מתקני פטרוכימיה ומתקנים תעשייתיים שונים, הסתכמו ההכנסות ברבעון השני של 2022 בכ-26.6 מיליון שקל, גידול של 173% לעומת 9.8 מיליון שקל ברבעון השני של 2021. הגידול נובע מעלייה בהיקף העבודות בביצוע. פעילות המגזר הניבה רווח גולמי בסך 2.8 מיליון שקל, לעומת רווח גולמי 410 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד.
 
לירן גלעדי, מבעלי השליטה בקבוצת ברנד וירון סילש, מנכ"ל הקבוצה מסרו: "התוצאות הטובות ברבעון השני קשורות באופן ישיר לתוכניות העבודה שגיבשנו ויישמנו בקבוצת ברנד בשנה וחצי האחרונות, מאז יצא אל הדרך המיזוג בין ברנד תעשיות למרגל מערכות. השיפור המשמעותי בפעילות בא לידי ביטוי בגידול בהכנסות, גידול ברווח הגולמי, התפעולי והנקי – והמעבר לרווח משמעותי במגזר התעשייה, שמיישר קו ועובר לרווחיות משמעותית לצד יתר זרועות הפעילות הרווחיות של הקבוצה".
קבוצת ברנד, שהינה מיזוג בין חברת ברנד תעשיות ומרגל מערכות, עוסקת בהקמת פרויקטי תשתיות, מערכות, פלדה ואנרגיה בישראל. הקבוצה נמצאת בשליטת אסא גלעדי ולירן גלעדי, ומנוהלת על ידי המנכ"ל ירון סילש וסמנכ"ל הכספים אלון הרפז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה