השוק

סופר פארם בעסקת ענק: תרכוש את רשת אירוקה

סופר-פארם וקבוצת אירוקה החזקות הודיעו על חתימת עסקה במסגרתה תרכוש הראשונה את פעילות רשת המשקפיים על כל 60 סניפיה בארץ. 200 עובדי אירוקה ייקלטו בסופר פארם

מערכת ice | 
סופר פארם ואירוקה (צילום פלאש 90/ משה שי, יחצ)
ענקית הפארמה סופר-פארם מרחיבה את פעילותה בתחום האופטיקה ורוכשת את פעילות רשת משקפי השמש אירוקה. השלמת העסקה כפופה לאישור רשות התחרות. 
רשת סופר-פארם כבר מפעילה מחלקות אופטיקה בסניפים שלה תחת המותג "סופר-פארם אופטיק", ומעתה הפעילות ככל הנראה תיעשה תחת המותג של אירוקה, הנחשבת לשחקנית מרכזית בשוק משקפי השמש.
 
אירוקה משתייכת לקבוצת אירוקה החזקות בבעלות מייקל ויעקב וולף. גודלה הוא יחסית קטן: מועסקים כ-200 עובדים בלבד, שכולם ייקלטו יחד עם הפעילות בסופר-פארם, בכפוף להשלמת העסקה. 
 
שוק האופטיקה  הישראלי רווי מתחרים ומתאפיין בחנויות מתמחות המופעלות על ידי אופטומטריסטים פרטיים ורשתות ובראשן הלפרין, אופטיקנה וקרולינה למקה. השוק מוערך במכירות של כ-2 מיליארד שקל בשנה, וכולל כ-1,300 חנויות מתמחות. 
סופר-פארם, בניהולו של ניצן לביא, היא רשת בתי המרקחת הגדולה בישראל ונחשבת כמעט למונופול בתחום. הרשת מונה כ-280 סניפים ופועלת באמצעות זכיינים. מאז שהוקמה פועלת סופר-פארם ברישיון בית מרקחת, ומפעילה לצד בתי המרקחת שלה גם מחלקות קוסמטיקה, אופטיקה וטואלטיקה.  בעסקה ייצגו את רשת סופר-פארם עוה"ד ניב זקלר ועופר ארגוב ממשרד עוה"ד זקלר ארגוב, ואת אירוקה ייצגו עו״ד כפיר ידגר ועו״ד ענבר בוינג׳ו ממשרד גורניציקי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה