השוק

התחרות בשוק המזון עושה טוב לויליפוד; המכירות והרווחים זינקו

המודעות של הציבור למוצרי מזון זולים יותר ואיכותיים לא פחות מהמותגים המיובאים הביאו את ויליפוד להכנסות של 123.1 מיליון שקל ולרווח תפעולי של 14.5 מיליון שקל; צביקה ויליגר: שוק המון עובר שינויים משמעותיים, אנשים זזים מהמותגים המוכרים
ניצן כהן | 
צביקה ויליגר בעל השליטה בוילי פוד (צילום יחצ, עיבוד ice)
פתיחת שוק המזון לתחרות והמודעות ההולכת וגוברת של הציבור למוצרים שהם לא מהמותגים הגדולים והמוכרים עושה את לה. נסביר לפניה מספרים שעל פי רוב, מוצרים שלא מיוצרים על ידי המותגים המוכרים זולים יותר ובאיכות לא פחות טובה מאלה של המותגים הגדולים ונראה שהצרכן הישראלי מתחיל לגלות את העולם ללא המותגים.
אם כן, מכירות ויליפוד שעוסקת בייצור ויבוא שורת מוצרי מזון והיא למעשה אחת מחוללות התחרות בענף המזון הישראלי, הסתכמו בכ-123.1 מיליון שקל לעומת 114.3 מיליון שקל ברבעון השני של שנת 2021. בחברה אומרים כי העלייה במכירות נובעת בעיקר מהשקת מוצרים חדשים, שיפור הנראות של מוצרי החברה בחנויות, שיפור מערך הסחר והמכירות של החברה וקמפיינים פרסומיים ותקשורתיים בטלוויזיה ובאמצעי תקשורת אחרים.
 
הרווח הגולמי עלה בכ-5% ברבעון השני של השנה והסתכם בכ-38.7 מיליון שקל (שיעור רווח גולמי של כ-31.5%) לעומת כ-36.9 מיליון שקל (שיעור של כ-32.3%). העלייה ברווח הגולמי מיוחסת לעליה במכירות והירידה בשיעור הרווח הגולמי מיוחסת להעלאת מחירים של ספקי החברה ברחבי העולם מבלי "לגלגל" אותם למחיר הסופי ללקוח.
הרווח התפעולי עלה בשיעור של כ-5.1% והסתכם לסך של כ-14.5 מיליון שקל, בהשוואה לרווח תפעולי בסך של כ-13.7 מיליון שקל ברבעון השני לשנת 2021. העלייה ברווח התפעולי נגזרת בעיקר מהעלייה ברווח הגולמי של החברה.
מדובר ברבעון הכי גבוה במכירות של "וילי פוד" מאז הרבעון הראשון בשנת 2020 - אז פרצה לחיינו מגפת הקורונה ובחציון הטוב ביותר של החברה בהיבט המכירות.
צביקה ויליגר, יו"ר "וילי פוד": "הדוחות של 'וילי פוד' משקפים את אחד השינויים המשמעותיים בשוק הישראלי ואת פתיחותו של הצרכן למוצרים אלטרנטיביים במקום המותגים היקרים והמוכרים. יכולת הסחר של 'וילי פוד' אל מול הספקים , הביאה תוצאות המשתקפות בדוחות. הישראלים מצביעים בעגלות ברשתות השיווק ואנחנו מבטיחים להמשיך ולהיות האלטרנטיבה הטובה ביותר גם בסל הקניות של חגי תשרי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה