השוק

מיישמים את הסכמי אברהם: שלושה שיתופי פעולה נחתמו

במסגרת פגישות עסקים שמתקיימות בימים אלה בתל אביב בין אנשי עסקים מאבו דאבי לבין בכירים בבורסה לניירות ערך בתל אביב, נחתמו שלושה מזכרי הבנות והסכמי שיתופי פעולה עתידיים

מערכת ice | 
מיישמים את הסכמי אברהם (צילום קובי וולף)
משלחת בכירים מאבו דאבי מבקרת השבוע בפעם הראשונה בתל אביב, זאת כחלק מיוזמה משותפת של הבורסה לניירות ערך ו- ADGM, המרכז הפיננסי הבינלאומי המוביל של אבו דאבי. פגישות העסקים מתקיימות בתיאום ובשיתוף שגרירות איחוד האמירויות בישראל וכחלק מהיוזמות הרבות שנוצרו בעקבות הסכמי אברהם שכרתו שתי המדינות.
 
במהלך הפגישות נכתבו שלושה מזכרי הבנות לבחינה ויישום של הזדמנויות עסקיות ושיתופי פעולה חדשים המקדמים שותפות עסקית נרחבת בין שני האזורים. מטרת הסכם ההבנות הוא קידום אקוסיסטם חדשנות באמצעות יוזמות מגוונות. במסגרת מזכר ההבנות תיבחן גם הקמת שותפויות ושיתופי פעולה עסקיים, לצורך קידום הזדמנויות עבור חברות ויצירת נוכחות מסחרית שלהן באבו דאבי ובישראל. שיתוף של אינפורמציה בנוגע למדיניות ומימון של שני הארגונים עשוי אף הוא לקדם את אותה מטרה, במקביל לקיומן של פעילויות משותפות, כגון אירועים וסדנאות.
 
על החתמת מזכר ההבנות חתומים בין היתר: המרכז הפיננסי הבינלאומי של אבו דאבי (ADGM), קרן אבו דאבי לפיתוח (ADFD), חברת Mubadala, חברת Mubadala Petroleum, חברת הנפט הלאומית של אבו דאבי (ADNOC), הבורסה של אבו דאבי (ADX), רשות הבריאות של אבו דאבי, משרד ההשקעות של אבו דאבי, AIQ - חברת בינה מלאכותית ומחשוב ענן מאבו דאבי, משרד התרבות והתיירות של אבו דאבי, לשכת המסחר של אבו דאבי, חברת Hub71 ובנק אבו דאבי הראשון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה