השוק

רשת הגלידות אניטה מתרחבת: משיקה סניף חדש בלוס אנג'לס

רשת גלידריות הבוטיק הבינלאומית אניטה, שנוסדה בישראל, פותחת השבוע סניף חדש בלוס אנג'לס באזור TARZANA. אחרי שפתחה לאחרונה סניפים בניו יורק ובלונדון, הרשת ממשיכה להתפתח במדינות נוספות בעולם
מערכת ice |  1
הסניף החדש של אניטה (צילום ALX pictures.)
רשת גלידריות הבוטיק הבינלאומית אניטה, שנוסדה בישראל, פותחת השבוע סניף חדש בלוס אנג'לס באזור TARZANA. אחרי שפתחה לאחרונה סניפים בניו יורק ובלונדון, הרשת ממשיכה להתפתח במדינות נוספות בעולם.
רשת אניטה היא כבר מזמן לא רק הגלידריה השכונתית בנווה צדק, אלא שחקנית מרכזית שפרצה את גבולות ישראל. הרשת שמובילה את קטגוריית הגלידה ויוצרת מגמות קולינריות חדשניות, מונה כיום 13 סניפים ברחבי העולם: ניו-יורק, לונדון, פורטו ריקו, ברצלונה, לימסול, וחמישה סניפים באוסטרליה.
כחלק מתהליך ההתרחבות של הרשת, לראשונה אניטה משיקה סניף חדש בעיר לוס אנג'לס. הסניף משתרע על פני 150 מ"ר, מונה צוות של כ-15 עובדים ויציע מעל 100 טעמים משתנים, שבראשם טעמי הדגל: בייגלה מלוח, פבלובה פירות יער, וופל נוגט, שוקולד שקדים וכרמל, קוקימן ועוד מגוון טעמים נוספים המזוהים עם הרשת.  
השנה, אניטה עלתה מדרגה ופרצה ברמה הבינלאומית - עם עשרות אלפי צרכנים חדשים בעולם. כמו כן, כחלק מהצמיחה שלה, הרשת פתחה בשנה האחרונה שלושה סניפי דגל בערים המרכזיות: סניף בלונדון הממוקם בסמוך לאזור התיאטראות במרכז העיר, וסניפים ב-Broadway ניו-יורק באזור Nomad וב-Upper East Side, שכולם הפכו לסניפים פופולאריים ומבוקשים בערים השונות. 
 
עדי אביטל מייסד ובעלים של רשת אניטה סיפר: "אנחנו שמחים על ההתרחבות של רשת ANITA בזירה הבינלאומית, וצופים שגם הסניף בלוס אנג'לס יהיה אחד מהסניפים המובילים והאסטרטגיים של הרשת. לוס אנג'לס היא אחת הערים ששמנו לעצמנו למטרה, ואנו צפויים להתרחב במדינות נוספות ולהטמיע בהן את תרבות הגלידה האיכותית שיצרנו. ההצלחה וההתפתחות של ANITA מסמלת גאווה ישראלית, שכן כל חומרי הגלם מיוצרים במפעלים המקומיים בארץ. האהבה שלנו לגלידה מורגשת בכל הסניפים ברחבי העולם, ונמשיך להתרחב גם במדינות נוספות".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שנוררים עשירים!
    Df 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מורעבים שלא ידעו שובע.... מאוד לא ישרים.
    סגור