השוק

הסכם היסטורי בין לשכת המסחר של ארה"ב ונשיאות המעסיקים והעסקים

יו"ר איגוד ההייטק הישראלי בהתאחדות התעשיינים, מריאן כהן, שייצג את נשיאות המעסיקים והעסקים באירוע, מסר כי: "אנו מודים ללשכת המסחר של ארה"ב בהובלת היוזמה ליצירת מסגרת ייחודית וממוקדת של שיתוף פעולה טכנולוגי בין שתי המדינות"
מערכת ice | 
לשכת המסחר של ארה"ב ונשיאות המעסיקים והעסקים של ישראל, חתמו אתמול בוושינגטון על הסכם הבנות היסטורי (MOU), במטרה להוביל לשיתופי פעולה טכנולוגיים. הסכם זה נחתם כהמשך לשיתוף הפעולה הטכנולוגי בין ישראל לארה"ב, שתפס תאוצה עם פגישתם של הנשיא ג'ו ביידן וראש הממשלה יאיר לפיד בישראל, ביולי 2022.
הסכם ההבנות מתבסס על הברית החזקה בין הארגונים העסקיים בשתי המדינות ויוצר מסגרת עסקית של שיתוף פעולה, שתשלים את שיתוף הפעולה המדיני בין ישראל לארה"ב בנושאים טכנולוגיים. בין תחומי שיתוף הפעולה האפשריים המצויים הן בדיאלוג והן בהסכם, ניתן למנות נושאים בעלי חשיבות אסטרטגית לשתי המדינות כגון מוכנות למגפה, שינויי אקלים, יישום בינה מלאכותית ומערכות אקולוגיות טכנולוגיות מהימנות. ההסכם גם כולל מתווה למשלחות עסקיות של שני הצדדים, יצירת קשרים עסקיים בין חברות משתי המדינות בנושאים טכנולוגיים ועזרה בגיבוש שיתופי פעולה שיובילו להסכמים מסחריים בהיקף של מאות מיליוני דולרים בשנה.
 
יו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים ונשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר: "בין ארה"ב לישראל ישנה מסורת ארוכה של שיתוף פעולה כלכלי ומסחרי התורם לשתי המדינות, וכעת מצטרף לשיתוף פעולה זה גם הסכם הבנות היסטורי, שצפוי לעזור לחברות ישראליות ואמריקאיות תעשייתיות לחבור ולפעול ביחד למען התעשייה וההיי-טק במדינותיהן. חברות התעשייה הישראליות ידועות בחדשנות שלהן וביחד עם העוצמה האמריקאית, אין לי ספק כי השמיים הם הגבול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה