השוק

גאווה ישראלית: החברה הזאת זכתה בתחרות הקיימות העולמית

חברת הום ביוגז זכתה בפרס הראשון בתחרות הקיימות העולמית לשנת 2022 שהתקיימה במינכן, על פעילותה במדינות מתפתחות
מערכת ice | 
אושיק אפרתי ונציגי הטקס (צילום הום ביוגז)
בטקס חגיגי שהתקיים בעיר מינכן בגרמניה, זכתה חברת הום ביוגז HomeBiogas הישראלית במקום הראשון בפרס הקיימות העולמי. התחרות מעניקה במה לכל המנהיגים הפועלים לקידום פעילות בנושא הקיימות והשפעתה בעולם לשנת 2022. הום ביוגז זכתה בפרס בתחום "הכלכלה המעגלית" על פעילותה במדינות מתפתחות.
הנימוקים לבחירה בהום ביוגז נשענים על היותה מובילת הדרך לדרך מעגלית יותר של ניהול עסקים. הכלכלה המעגלית מאתגרת עסקים לחשוב מחדש על הפעילות ועל שרשראות הערך שלהם. כדי להביא לעתיד בר קיימא יותר, היא דורשת יצירת "לולאות" שבהן נעשה שימוש חוזר בחומרים ומוצרים באופן רציף, ממוחזרים ונשמרים. קטגוריה זו מכירה בכך שהום ביוגז פעלה באופן יוצא דופן כדי לעזור ליצור כלכלה זו, תוך התאמת האופן שבו היא מנהלת את פעילותה. השופטים כוללים מומחים בתעשייה כגון קציני קיימות ראשיים או אחריות חברתית מחברות כולל Colgate Palmolive, AT&T, Pepsico, Walgreens Boots Alliance, Heineken ועוד.
הום ביוגז מפתחת ומשווקת בכל העולם מערכות ביוגז לטיפול מקומי בפסולת אורגנית והפיכתה לאנרגיה נקייה, כמו גז לחימום מים או בישול. החברה משתמשת בעיכול אנאירובי כדי להמיר חומרים אורגניים אלה לאנרגיה מתחדשת, ובכך מפחיתה את העלויות והפליטות הקשורות בשליחת פסולת מזון למטמנות פסולת.
החברה מכרה למעלה מ-15,000 מערכות ביתיות ב-107 מדינות. בנוסף, לאחרונה הודיעה על הסכמי שיתוף פעולה שחתמה עם לקוחות גלובליים מובילים מתעשיית האירוח והמזון המהיר.
לדברי אושיק אפרתי, מנכ"ל הום ביוגז: "אנו גאים על הזכייה בפרס הקיימות העולמי כמובילים בכלכלה המעגלית. הכוח המניע מאחורי הום ביוגז הוא ביכולתה לשבש את עולם הפסולת עם פתרונות ברי קיימא באתר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה