השוק

ההייטק לוהט: בכמה גדל הפדיון בחודש ספטמבר?

עלייה בפדיון סך ענפי ההייטק בשיעור של 7.7% בחישוב שנתי, בהמשך לעלייה של 10.6%. עלייה בפדיון ההייטק בענפי התעשייה בשיעור של 16.3% בחישוב שנתי, לאחר עלייה של 20.7%
כפיר אדר | 
הייטק (צילום shutterstock)
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום (ראשון) את מדדי פדיון לכל ענפי הכלכלה על פי נתוני מע"מ בחודש ספטמבר 2022, כאשר נרשמה עלייה בפדיון סך כל ענפי הכלכלה בשיעור של 0.1% בחישוב שנתי, לאחר עלייה של 0.4%.
עלייה בפדיון ענפי התעשייה, הכרייה והחציבה בשיעור של 4.1% בחישוב שנתי, בהמשך לעלייה של 4.2%. עלייה בפדיון ענפי המסחר הסיטוני והקמעוני ותיקון כלי רכב מנועיים בשיעור של 0.3% בחישוב שנתי, לאחר ירידה של 1.0%.
 
עלייה בפדיון סך ענפי ההייטק בשיעור של 7.7% בחישוב שנתי, בהמשך לעלייה של 10.6%. עלייה בפדיון ההייטק בענפי התעשייה בשיעור של 16.3% בחישוב שנתי, לאחר עלייה של 20.7%. עלייה בפדיון ההייטק בענפי השירותים בשיעור של 4.4% בחישוב שנתי, לאחר עלייה של 6.3%.​
נתוני הפדיון של העוסקים המדווחים למס ערך מוסף מושפעים משינויים עונתיים, ועל כן עדיף שניתוח הנתונים ייעשה על סמך נתונים מנוכי עונתיות ונתוני מגמה. נתונים מנוכי עונתיות מתקבלים לאחר ניכוי השפעת העונתיות והשפעת החגים וימי הפעילות, מהנתונים המקוריים. נתוני מגמה נאמדים לאחר הסרת ההשפעה של אי-הסדירות מהנתונים מנוכי העונתיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה