השוק

פרויקט האנרגיה הושלם, הכנסה הצפויה: כ-23 מיליון שקלים

קיבוץ מעלה החמישה הודיע כי פרויקט האנרגיה הסולארית הושלם. לפי הודעת הקיבוץ, הפרויקט יפיק אנרגיה של 1643 קוט"ש וצפוי להניב רווחים נאים עבור לרשת החשמל 
מערכת ice |  1
אנרגיה סולארית במעלה החמישה (צילום אבן עזרא)
קיבוץ מעלה החמישה הודיע הבוקר (ראשון) כי השלים את הקמת פרויקט האנרגיה הסולארית בהספק של 1643 קוט"ש. הפרויקט מלווה בייעוץ וליווי מקצועי של חברת גולן סולאר, הכולל, בדיקת פוטנציאל, מיפוי, וכן מכרז חברות התקנה ופיקוח בשלבי ההתקנה. כמו כן הפרויקט חובר למרכז הבקרה של גולן סולאר לשם מיטוב התוצאות.
מדובר במערכות תעריפיות בהספק של 1643 קוט"ש, לייצור חשמל ומכירה לרשת החשמל בהכנסה לאורך השנים המוערכת בכ- 23 מיליון שקלים, שווה ערך לצריכה שנתית של 345 בתי אב בישראל. הפרויקט כולל מערכות על גגות הרפתות ועוד, בנוסף, כלל הפרויקט ביצוע שדרוג תשתיות חשמל בקיבוץ והגדלת חיבור, כחלק מהפרויקט שודרגו וחוזקו מבנים וגגות PVC. הפרויקט לווה בצוות של רשות העתיקות למניעת נזק לעתיקות בעת ביצוע החפירות.
 
אייל בהרב, מבעלי גולן סולאר אמר: "גם מעלה החמישה מצטרף ליצרני האנרגיה הירוקה והנקייה. לשמחתנו, רוב הקיבוצים ניצלו את הגגות והנכסים ליצירת אנרגיה ירוקה וסיוע לאיכות הסביבה של כולנו יחד עם יצירת הכנסה פסיבית לחברי הקיבוץ ל 25 שנה. אנחנו שמחים שגם קיבוץ מעלה החמישה נמנה עכשיו בין עשרות הקיבוצים שליווינו ונתן בנו אמון לנהל וללוות את פרויקט האנרגיה שלו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יופי טופי תהנו, עכשיו תחזירו הקרקע ששתיתם לכולנו
    שתולי תמדינה 12/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין שום סיבה שבעולם שאנחנו נקרע תישבן בשביל דירת 100 מטר בקומות בפתח תקווה והנכדים שלכם יהנו מקרקע במחיר מצחיק באווירה פסטורלות ולפני שתקפצו סבי וסבתי הגיעו לכאן ב 1950 נלחמו במלריה עזרו לבנות את המדינה סבא נלחם בכל מלחמות ישראל שהיו בזמנו
    סגור