השוק

דבי תקשורת זכתה במכרז ותייצג את נתיבי איילון

קובצת התקשורת דבי זכתה במכרז נתיבי איילון ותנהל את יחסי הציבור של החברה. אנו גאים על הבחירה בנו ובטוחים שיחד נגיע להישגים חדשים", מסר משה דבי, מייסד ויו"ר הקבוצה
מערכת ice | 
משה דבי. (צילום צילום אסנת רום)
קבוצת דבי הודיעה הבוקר (ראשון) כי נבחרה לספק שירותי יחסי ציבור לחברת נתיבי איילון לאחר שזכתה במכרז. מטעם החברה נמסר כי רון ורון, סמנכ"ל הלקוחות בקבוצת דבי ומנהל חטיבת התחבורה והרכב בקבוצה, ויועץ התקשורת אופיר שמריהו יובילו את נתיבי איילון.
"אנו נרגשים ושמחים לקראת העבודה המשותפת עם חברת נתיבי איילון. ארגון המייצג התפתחות, חדשנות ומקצועיות. היא מורכבת מאנשים איכותיים שעוסקים מדי יום במציאת פתרונות אל מול המצב התחבורתי המחמיר שמשפיע על כל תושבי ישראל. אנו גאים על הבחירה בנו ובטוחים שיחד נגיע להישגים חדשים", מסר משה דבי, מייסד ויו"ר הקבוצה. 
נתיבי איילון, היא כיום חברה בבעלות ממשלתית מלאה, שמובילה ומבצעת פרויקטים תחבורתיים רחבי היקף במרחב העירוני והבין עירוני בכל רחבי הארץ. החברה בונה ומשפרת תשתיות ויוצרת אקו-סיסטם תחבורתי מגוון כדי לקדם שימוש בתחבורה ציבורית איכותית ופתרונות נוספים שיאפשרו הפחתת שימוש ברכב הפרטי.
 
קבוצת דבי היא אחת מהמובילות בישראל בתחום יחסי הציבור, אסטרטגיה תקשורתית ודיגיטלית. החברה הוקמה על ידי משה דבי והתרחבה בשנת 2012 עם הצטרפותו של הפרסומאי רון שלי והקמת חברת האסטרטגיה הדיגיטלית דבי&רון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה