השוק

רשת הגלידריות האהובה מתרחבת: תפתח חמישה סניפים חדשים ב-3 מיליון שקל

רשת הגלידריות "בוזה", תרחבת ותפתח בשנת 2023 עוד 5 סניפים חדשים בנוסף ל-5 הסניפים של הרשת, בעלות כוללת של כ-3 מיליון שקל
מערכת ice |  1
גלידה בוזה (צילום אנטולי מיכאלי)
רשת הגלידריות "בוזה", יצרנית הגלידה מקיבוץ סאסא, מתרחבת ותפתח בשנת 2023 עוד 5 סניפים חדשים בנוסף ל-5 הסניפים של הרשת. הסניפים החדשים של "בוזה" יהיו במתחם יד מרדכי, שוק תלפיות חיפה, פרדס חנה/כרכור ועוד.
ההשקעה בפתיחת כל סניף חדש הינה כ-350,000 שקל. גיל קישניובסקי מנכ"ל חברת "בוזה" מציין: "שבימים אלו החברה השקיעה כ-3 מיליון שקל ברכישת ציוד חדש ומשוכלל (מאיטליה) לייצור גלידה איכותית וכושר הייצור של המפעל יהיה כ-900 טון גלידה בשנה. 
רשת הגלידריות "בוזה" יצרנית גלידה טרייה מחומרי גלם מובחרים בקיבוץ סאסא מרחיבה את רשת הגלידריות של החברה ותפתח בשנת 2023 עוד 5 סניפים חדשים בנוסף ל-5 הסניפים של הרשת.
5 הסניפים החדשים של הרשת יהיו במתחם ביד מרדכי, שוק תלפיות חיפה, פרדס חנה/כרכור ועוד. הסניפים מאופיינים בעיצוב ייחודי, גדלים משתנים ועלויות הקמה אטרקטיביות כמו כן מגוון הטעמים רחב. ההשקעה בפתיחת כל סניף חדש הינה כ-350,000 שקל.
רשת הגלידריות "בוזה" הוקמה בשנת 2012 ומאופיינת כגלידה גלילית המיוצרת מחומרי גלם טריים. כיום יש למפעל "בוזה" למעלה מ-100 טעמים של גלידות כאשר בו זמנית בכל אחד מסניפי הרשת נמכרים כ-20 עד 24 טעמים שונים ומדי שבוע יש חידושים ועדכונים ותוספות של גלידות בטעמים חדשים .
גיל קישניובסקי מנכ"ל חברת "בוזה" מציין : "שבימים אלו החברה השקיעה כ-3 מיליון ₪ בשידרוג המפעל וברכישת ציוד חדש ומשוכלל (מאיטליה) לייצור גלידה איכותית. כמו כן, נרכשו מערכי ייצור אוטומטיים למילוי גביעים במספר גדלים, כושר הייצור של המפעל יהיה כ-900 טון גלידה בשנה. 
רשת הגלידריות "בוזה" נמצאת בצמיחה והתרחבות ובקרוב יתווספו גם מוצרים חדשים כגון: עוגות גלידה אישיות, עוגת גלידה משפחתית, ועוגות גלידה לאירועים ולימי הולדת. לאחרונה שילבה חברת "בוזה" גם מאפים שטרם נראו בארץ בשילוב גלידות כגון: סירת וופל בלגי, מיני פנקייקס, עוגיות גלידה והסמבוזה – לחמניית בריוש חמה עם גלידה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה בכל כתבה שלכם
    דור 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חוזרים על כל פיסקה 3 פעמים בשביל לנפח ? בבקשה - אספת כתבים לריענון נוהלים ( זה לא רק אצלכם זה נורמה בהרבה מקומות )
    סגור