השוק

שני בניינים בכיכר המדינה נהרסו כחלק מפרויקט מגורים חדש

על-פי התוכנית של שיכון ובינוי נדל"ן, במקום שני הבניינים ברחוב ויצמן 55, צפויים להיבנות שני מבנים חדשים בני 8 קומות, הכוללים 64 יח"ד סה"כ, מתוכן מיועדות לשיווק 33 דירות
מערכת ice |  1
כיכר המדינה (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
שיכון ובינוי נדל"ן, חברת הבת של קבוצת שיכון ובינוי, השלימה את הריסתם של שני בניינים ברח' ויצמן 55 הוותיק, בסמוך לכיכר המדינה וציינו את יציאתו לדרך של פרויקט "ויצמן 55".
באירוע נכחו בין היתר אסף ענבר, מנכ"ל סולל בונה, צחי פרץ סמנכ"ל כספים, נתי גלבוע, מנהל התחדשות עירונית, כרמית בשירי מנהלת משאבי אנוש שו"ב נדל"ן, ליאת דנינו סמנכ"לית שיווק ומכירות, עו"ד אבי ארד, ורד איתני, והדיירים הנרגשים ועוד. 
 
על-פי התכנון, במקום שני הבניינים הישנים שכללו 23 יח"ד בשלוש כניסות בנות 4 קומות, צפויים להיבנות שני מבנים חדשים בני 8 קומות, הכוללים 64 יח"ד סה"כ, מתוכן מיועדות לשיווק 33 דירות. לכל אחת מהדירות יוצמדו שתי חניות תת - קרקעיות ומחסן פרטי בתת הקרקע. על תכנון הפרויקט אמון משרד משה צור.
שיכון ובינוי התחדשות עירונית, מחזיקה בצבר של עשרות פרויקטים חתומים בהיקף של אלפי יח"ד ומבצעת בימים אלה פרויקטים גדולים בתל אביב. 
תמיר כהן, מנכ"ל קבוצת שיכון ובינוי: "אזור כיכר המדינה, בכלל ורח' ויצמן, בפרט נחשב לאחד המיקומים הכי מבוקשים ואסטרטגים בתל אביב בקרבה לפארק הירקון, לנמל תל אביב ולאזורי התרבות והפנאי של תל אביב. תכנית הרבעים של תל אביב צפויה לחולל שינוי משמעותי ביותר ובין היתר, ברמה התחבורתית, מה שמהווה יתרון גדול עבור אלה המתגוררים בלב ליבן של השכונות האורבניות באזור. כחלק מכך, בקרוב עתידים לעבור שלושת הקווים המרכזיים של הרכבת הקלה ממש במרחק הליכה של מאות מטרים מהרחוב - הקו האדום גם הקו הסגול וגם הקו הירוק. בנוסף, לרווחת התושבים בתי קפה וחנויות בוטיק,  גינות משחקים ועוד. מה שהופך את הפרויקט לנחשק מאוד בקרב משפחות צעירות שרוצות לרכוש דירה באזור שמספק לתושביו אזור נעים למחיה השומר על בנייה נמוכה לצד מרחב אורבני פעיל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הורסים את ת"א עם הביניינים הגבוהים
    אאב 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם את ר"ג וגבעתיים. שיבנו בפריפריה או בסובב ת"א
    סגור