נדל"ן ותשתיות

פרויקט הענק בכיכר המדינה: הסכם מימון הענק עולה שלב

חברת ברקת בראשות עדי גזית צפויה להעמיד בשבועיים הקרובים את הפעימה הראשונה להסכם המימון לפרויקט בכיכר המדינה
מערכת ice | 
עדי גזית (צילום גדי סיירה)
חברת מתן האשראי בתחום הנדל"ן ברקת צפויה להעמיד בשבועיים הקרובים את הפעימה הראשונה לפי הסכם המימון בהיקף של כ-220 מיליון שקלים. עם העמדת הפעימה זכאית ברקת לקבל עמלה, בניכוי הוצאות ישירות, בגובה של כ-25 מיליון שקלים. סך האשראי של ברקת לפרויקט היוקרתי עומד על כ-2 מיליארד שקלים.
בחודש מאי האחרון עדכנה החברה, כי תקבל הלוואה בסך של עד כ-1.7 מיליארד שקלים מחברות הביטוח, מגדל וכלל ביטוח, לטובת מימון הפרויקט. בחודש יולי האחרון עדכנה ברקת כי כחלק ממקורותיה החברה התקשרה עם כלל ביטוח בהסכם לקבלת הלוואה נוספת לטובת מימון הפרויקט בסכום כולל של כ-280 מיליון שקלים.
במסגרת הפרויקט בכיכר המדינה, יוקמו 3 מגדלי ספירלה זכוכית שיכללו כ- 450 דירות, כל בנין ימנה כ-40 קומות מעל חניון תת קרקעי לשימוש אישי (906 מקומות חניה), וחניון ציבורי בבעלות פרטית (720 מקומות חניה), פארק ושצ"פ, לרבות אגם מלאכותי, בשטח של כ- 50 דונם. הפרויקט יבנה ב"ככר המדינה", רח' ה' באייר, תל אביב- יפו בשטח של 77.7 דונם. אדריכל הפרויקט הוא משרד אדריכלות אסקי מור סיון.
 
עדי גזית, מנכ"ל ברקת: "השלמת תהליך העמדת האשראי לפרויקט כיכר המדינה הינו  אבן דרך משמעותית לחברה והוכחת יכולת עליה עמלנו בשנתיים האחרונות. ברקת ממשיכה להגדיל ולגוון את תיק האשראי שלה במקביל לפרויקט זה, ערוכה ועירנית לקלוט פרויקטים נוספים למימון בכל הגזרות: ליווי בניה לקבוצות רכישה, ליווי יזמים לפי חוק מכר, גישורים, והלוואות מזנין - השלמת הון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה