השוק

הכנסותיה של ברקת טיפסו ברבעון השני פי 2

הכנסות הנטו של חברת מימון הנדל"ן ברקת טיפסו ברבעון השני פי 4 לכ-9.6 מיליון שקל, הרווח הנקי ברבעון עלה לכ-4.5 מיליון שקל

מערכת ice | 
עדי גזית (צילום אלי דסה)
הכנסות ברקת ברבעון השני של שנת 2022 הסתכמו בכ-21.7 מיליון שקל לעומת כ-7.5 מיליון ברבעון המקביל, בעיקר בגלל הגידול בהיקף תיק האשראי בתקופה וכן מהשפעה חיובית של עליית המדד. הכנסות המימון נטו, ברבעון השני של שנת 2022, טיפסו פי 4 לכ-9.6 מיליון שקל, לעומת כ-1.9 מיליון שקל ברבעון השני של 2021. העלייה בהכנסות המימון נטו נבעה בעיקרה מהעלייה בהיקפי הפעילות, וכן מהשפעה חיובית של עליית המדד.
הרווח הנקי ברבעון השני של שנת 2022 הסתכם ב-4.5 מיליון שקל, לעומת כ-0.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההון העצמי של החברה בסוף הרבעון השני של שנת 2022 מסתכם בכ-87.8 מיליון שקל. תיק מסגרות האשראי הכולל של החברה בסוף הרבעון השני של שנת 2022 הסתכם לכ-757 מיליון שקל, גידול של כ- 79% מהמסגרות לסוף שנת 2021.
 
הרווח הנקי במחצית הראשונה של שנת 2022 הסתכם בכ-5.5 מיליון שקל, לעומת כ-1.2 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד, גידול של מעל פי 4.5.
הסכם מימון להשלמת הון עצמי
עדי גזית, מנכ"ל ברקת מספר על תהליכי ההתרחבות של החברה: "אנחנו מסכמים את הרבעון השני של 2022 עם צמיחה חזקה בהכנסות המימון ועם עלייה חדה ברווח הנקי לכ-4.5 מיליון שקל, תוך שאנו ממשיכים לפעול באינטנסיביות להרחבה וגיוון פעילות החברה, לצד טיוב מקורות האשראי. בהקשר זה, לאחר שנכנסנו אשתקד בהצלחה לתחום הליווי היזמי, הודענו לאחרונה על החלטה אסטרטגית לכניסה לתחום הלוואות מזנין, והיום אנו מעדכנים על התקשרות ראשונה בהסכם מימון בתחום פעילות זה. במקביל, אנו ממשיכים להעמיק את פעילותינו בתחומי ההלוואות לקבוצות בעלי קרקע והלוואות גישור, ומבססים את מעמדה של ברקת כחברת אשראי מובילה בעולמות הנדל"ן עם מגוון פתרונות מקיף ורחב.
בתוך כך, הודענו בחודשים האחרונים על  התקשרויות עם גופים מוסדיים מובילים לקבלת הלוואות בסך של עד כ-2 מיליארד שקל לטובת מימון ליווי פרויקט כיכר המדינה. יחד עם פרויקט כיכר המדינה בת"א ופרויקט משרדים ומסחר בירושלים, לגביו חתמנו לאחרונה על מזכר הבנות להעמדת הלוואה בהיקף של עד כמיליארד שקל, יש לחברה כיום Dealflow בהיקף  של כ-3.5 מיליארד שקל, ואנו ממשיכים לפעול להבטחת המשך צמיחת החברה והגדלת רווחיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה