השוק

ליאורה עופר חתמה על הסכם חדש בהיקף של כ-46 מיליון שקל

חברת מליסרון, שבשליטת עופר השקעות, חתמה על הארכת הסכם שכירות משמעותי בפארק ההייטק עופר יקנעם, לתקופה של חמש שנים החל מינואר 2024, כאשר ההיקף הכספי של ההסכם על פני התקופה נאמד בכ-46 מיליון שקל
מערכת ice | 
ליאורה עופר (צילום ורדי כהנא, פלאש 90)
חברת מליסרון, שבשליטת עופר השקעות ובניהולם של ליאורה עופר (יו"ר) ואופיר שריד (מנכ"ל), חתמה על הארכת הסכם שכירות משמעותי בפארק ההייטק עופר יקנעם, כך נודע הבוקר (שלישי).
ההסכם נחתם עם חברת הביומד הגלובלית גיוון אימג'ינג (Given Imaging), אשר בבעלותה של קונצרן הציוד הרפואי הבינלאומי מדטרוניק (Medtronic). גיוון אימג'ינג הינה שוכרת ותיקה בפארק מאז שנת 2010, והיא מאריכה עתה את הסכם השכירות בהיקף של כ-10,500 מ"ר בפארק לתקופה של 5 שנים נוספות החל מינואר 2024. ההיקף הכספי של ההסכם על פני התקופה נאמד בכ-46 מיליון שקל.

פארק ההייטק OFER ביקנעם משתרע על פני כשטח של כ-80,000 מ"ר ומאכלס מגוון חברות הייטק מובילות, בהן: Nvidia, אלביט מערכות, Silicom, Medtronic, ועוד. גיוון אימג'ינג הינה חברת טכנולוגיה רפואית ישראלית הפועלת כבר 25 שנה ונסחרת בנאסד"ק מאז שנת 2001. החברה בבעלות ענקית הטכנולוגיה הרפואית מדטרוניק הגלובלית. גיוון אימג'ינג עוסקת בפיתוח ייצור ושיווק אמצעי בדיקה ויזואלית של מערכת העיכול האנושית. משרדי גיוון אימג'ינג ומפעל הייצור העיקרי שלה נמצאים בפארק עופר ביקנעם עילית. 
שי וינברג, משנה למנכ"ל ומנכ"ל פעילות ייזום נדל"ן ומשרדים של מליסרון: "ההסכם שחתמנו עם חברת הטכנולוגיה גיוון אימג'ינג הינו הסכם משמעותי וחשוב עבורנו והוא מבטא את שביעות הרצון הרבה של השוכרים מהפארק, במיוחד על רקע התקופה הנוכחית. פארק עופר יקנעם המאוכלס בתפוסה מלאה מזה שנים, הינו אחד מבין ארבעה פארקי ההייטק האיכותיים שלנו, שמהווים בית למאות חברות מובילות בתעשייה הישראלית והבינלאומית."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה