השוק

נשיא לשכת רו"ח: "רק רואי חשבון יכולים להניע את המשק"

חן שרייבר דיבר באירוע השנתי של עולם העסקים הישראלי התייחס למשבר הכלכלי ולהעדר רואי חשבון מסביב לשולחן קבלת ההחלטות: "אנו עדים לחובות עצומים לתוצר של לא מעט מדינות, אשר מאיימים על יציבות כלכלותיהן. רק רואי חשבון יכולים להזניק עסקים, להניע את המשק הכלכלי ולדחוף את המגזר העסקי קדימה"
מערכת ice | 
נשיא לשכת רואי חשבון
״אנחנו חוד החנית של המשק והכלכלה של ישראל״, כך פתח נשיא לשכת רואי החשבון, חן שרייבר, את האירוע השנתי של עולם העסקים הישראלי. שרייבר אמר את הדברים היום (ג') בערב גאלה שהתקיים באולם האווניו בקריית שדה התעופה.
שרייבר התייחס למשבר הכלכלי ולהעדר רואי חשבון מסביב לשולחן קבלת ההחלטות: "אנו עדים לחובות עצומים לתוצר של לא מעט מדינות אשר מאיימים על יציבות כלכלותיהן. גם בשרות הציבורי אני מזהה משבר בהיצע העובדים המקצועיים וביכולת לספק את הצורך של המשק. רק רואי חשבון יכולים להזניק עסקים, להניע את המשק הכלכלי ולדחוף את המגזר העסקי קדימה. יש כאן מוחות מטורפים שחושבים ורוצים ליצור כל הזמן - זה ה-DNA של רואי חשבון".
 
בסיום דבריו, התייחס שרייבר לאחת הסוגיות שמטרידות רואי חשבון רבים בענף: "המחוקק חייב להעניק לנו רואי החשבון של ישראל את האפשרות לקבל חסיון מהלקוחות אותם אנו מייצגים מול רשויות המס. רק כך יהיה ייצוג הולם ובמחירים תחרותיים לעסקים בישראל. אם יהיה ייצוג הולם והגנה על הנישומים  המדינה תרוויח. יהיו יותר מדווחי מס אמת, יותר הכנסות לקופת המדינה ויותר אמון בין המדינה לאזרחים ולעסקים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה