השוק

אנלייט ממשיכה במגמת התחזקות: רווחי החברה זינקו ל-53 מיליון דולר

אנלייט אנרגיה פרסמה הבוקר את הדוחות הכספיים של החברה לרבעון השני של השנה ממנו עולה כי הכנסות החברה גדלו בכל התחומים בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד
מערכת ice |  1
גלעד יעבץ (צילום אנלייט)

אנלייט אנרגיה מדווחת על התוצאות הכספיות לרבעון השני של השנה, מהנתונים עולה כי חלה עלייה בהכנסות החברה שגדלו ב32% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, ברבעון השני של השנה הכניסה אנלייט כ-53 מיליון דולר השווה ל-192 מיליון שקל, בנוסף החברה מדווחת על רווח נקי של 22 מיליון דולר, שווה ערך ל-82 מיליון שקלים לעומת הפסד של מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. תזרים המזומנים מפעילות השוטפת של החברה גדל ב-95% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ועומד כיום על 39 מיליון דולר השווה ל-144 מיליון שקלים.

אנלייט פרסמה גם את הנתונים הפיננסיים של החציון הראשון של השנה: החברה הכניסה 124 מיליון דולר השווה ל-443 מיליון שקל גידול של 65% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. רווח נקי של 56 מיליון דולר השווה ל- 156 מיליון שקל, גידול של 600% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. תזרים נקי מפעילות שוטפת של החברה עומד על 95 מיליון דולר השווה ל-340 מיליון שקל גידול של 181% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

גלעד יעבץ מנכ"ל אנלייט אנרגיה מתחדשת מסר: "אנחנו ממשיכים להציג צמיחה מהירה וגידול ברווחים גם ברבעון השני של 2023. ההכנסות ברבעון זה גדלו בשיעור של 32% ועל אף שהיו נמוכות מהצפי, שיעור הגידול ב-Adjusted EBITDA bu,r fmpuh ugns gk 58% בעיקר לאור שיעורי מיסי חשמל נמוכים".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לשים לב !
    בכיר בשוק ההון 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש לי סימפטיה מסויית לאתר הזה. עד היום נמנעתי מלהגיב בעניין כתבות אודות מאזני חברות. עכשיו אני מגיב: לאורך שנים האתר מפוצץ במחמאות ומילים חיוביות אודות המאזנים השונים. יש עומק מאחורי המספרים. ממש לא תמיד זה רק המספרים שאתם מציינים וזה מטעה משקיעים פוטנציאליים. לדוגמה, מאנים רעים בחודשים האחרונים, שהפכתם ל'פיצוץ' כהגדרתכם. חבל, תנסו לתקן
    סגור